Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek de naar een programma.

Pagina: 1
Acties:

• wuwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-11 16:27
Ik ben op zoek naar een tooltje, en ik weet dat hij er is maar weet niet meer hoe deze heeft.

Het tooltje mioet met een Login script opgestart kunnen worden. en dat hij dan vervolgens op de client kant de specs laat zien van de computer op het bureablad.

Weet iemand welke ik bedoel?

Wuwa

Wuwa

Verwijderd

U zegt?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

• wuwa
Samurize komt inderdaad in de buurt met wat ik zoek, maar het kan nog beknopter en simpeler.
Tis eigelijks gewoon een executable wat ik zoek. Waar je paramaters aan toe kunt voegen.
Maar het kan ook wel zijn dat er nog GUI bij zit. maar weet niet meer zeker of dat zo is.

Wuwa

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het zou ook SIW kunnen zijn voor de info en de GUI, al weet ik zo 123 niet of deze ook een comand line interface heeft.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:25

• wuwa
Jaaa zo simpel kan het zijn: BGINFO dat zocht ik :P

Thanks.

CLOSED

Wuwa

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:36

franssie

Save the albatross

en voor hen die nog steeds denken na dit topic - wat doet het dan? (zoals ik toen ik deze poging tot vraagstelling las die door de insites blijkbaar wel begrijpbaar is):
Uit de link :
It automatically displays relevant information about a Windows computer on the desktop's background, such as the computer name, IP address, service pack version, and more.
That's all - maar wel handig als je vele comps op afstand beheerd! Ik zal eens een OSX versie moeten zoeken :D

[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 30-11-2008 23:40 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• deadlock2k
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 20:26
-

[ Voor 99% gewijzigd door deadlock2k op 06-08-2021 15:46 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat is inderdaad wel een handig tooltje :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1