LCD draaibaar ophangen aan de muur

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-05 08:15
Ik heb een tijd geleden een LCD gekocht en wil die nu draaibaar aan mijn muur bevestigen. Met draaibaar bedoel ik dat ik mijn scherm ook zo kan draaien, dat ik makkelijk A4'tjes kan lezen.

Maar hoe ik ook zoek op GoT en op Google. Ik vind niets wat lijkt te kunnen draaien. Het enige wat ik kan vinden is http://www.vogels.com/pag...ducts/details.aspx?id=581

Maar ik vermoed dat deze 180 graden kan draaien om de verticaal staande as en niet de as die dwars door het scherm-> verbinding-> muur loopt.

Iemand tips?

Verwijderd

Misschien is iets als dit handig? klik

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-05 08:15
Hmmm, is inderdaad wat ik zoek, maar heeft iemand ervaringen met een goede leverancier in Nederland?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16

KneoK

Not in a million lightyears

Je kunt eens zoeken naar iets van Pivot Rotation ofzoiets. Maar hou er rekening mee dat sommige schermen helemaal niet gebouwd zijn om gekanteld te werken, dus even goed de handleiding erbij pakken voordat je iets duurs aanschaft.

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:39
Ik gebruik zelf deze.

Om 2 redenen, je kunt het ook horizontaal bewegen/draaien en hij is niet zo duur. Als je soms prijzen ziet voor armen met 2 of meer scharnieren val je achterover! (mijn mening)

Maar de meeste armen kunnen volgens mij "verticaal draaien"

[ Voor 10% gewijzigd door digital-IMEI op 01-12-2008 14:31 ]