So what
ehm volgens asrock heb je 6 poorten en niet 8 
1 x PCI Express 2.0 x16 slot (green @ x16 mode)
6 x SATAII 3.0 Gb/s connectors, support RAID (RAID 0, RAID 1, RAID 10, RAID 5 and Intel® Matrix Storage), NCQ, AHCI and Hot Plug functions
1 x eSATAII 3.0 Gb/s connector
PCIE Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s
Supports 2 x IEEE1394 ports (one port on back panel, one header on board)
7.1 CH Windows® Vista™ Premium Level HD Audio with Content Protection, supports DAC with 110dB dynamic range (ALC890 Audio Codec), DTS (Digital Theater Systems)
1 x WiFi/E header
Windows® Vista™ Premium 2008 Logo Ready
Supports I. O. T. (Intelligent Overclocking Technology), ASRock OC Tuner
Free Bundle: 1 x ASRock WiFi-802.11g Module and 1 x Antenna
ASRock 1394_SPDIF I/O: 1 x Coaxial SPDIF Out Port, 1 x Optical SPDIF Out Port, 1 x eSATAII Port, 1 x RJ-45 LAN Port with LED, 1 x IEEE 1394 Port, 6 x USB 2.0 Ports
Ik tel er 8 in mn device manager! 2 daarvan hebben dus ondersteuning voor high speed volgens mn windows xp notificationfish schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:23:
ehm volgens asrock heb je 6 poorten en niet 8
[...]
So what
ik heb me er tot nu niet echt in verdiept maar sommige grafische kaarten doen ook aan hdmi, dus met geluid. misbruiken daar misscien een usb interface voor ?
WTF!? Dat heeft er niks mee te maken.fish schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:39:
ik heb me er tot nu niet echt in verdiept maar sommige grafische kaarten doen ook aan hdmi, dus met geluid. misbruiken daar misscien een usb interface voor ?
Ik denk dat je eerder in je BIOS moet kijken naar de optie "Full speed" en "High speed".
Ik weet niet welke nou het snelste was
En op je moederbord zitten ook nog USB header voor bijv. cardreader, usb poorten inzetstukjes e.d.
Verwijderd
High-Speed is USB 2.0Ik denk dat je eerder in je BIOS moet kijken naar de optie "Full speed" en "High speed".
full speed = 12mb/s high speed = 60+ mb /s
ik denk dat die 2 poorten van mn wifi zijn, die gebruiken een soort van usb. mn moederbord ondersteunt dus alleen usb 2.0 full, high zal ik dus een kaartje los voor moeten halen of mn wifi eruit slopen denkik
ik denk dat die 2 poorten van mn wifi zijn, die gebruiken een soort van usb. mn moederbord ondersteunt dus alleen usb 2.0 full, high zal ik dus een kaartje los voor moeten halen of mn wifi eruit slopen denkik
So what
Als ze 2.0 niet ondersteunen is het eerder een driver probleem denk ik.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
p43 = high speed
ik heb ook zoiets vaags in mijn startup screen waar niet alle usb hubs showen als high speed (sommige als high speed, sommige "normaal") maar ze ondersteunen wel allemaal 2.0 (p35c-ds3r)
ik heb ook zoiets vaags in mijn startup screen waar niet alle usb hubs showen als high speed (sommige als high speed, sommige "normaal") maar ze ondersteunen wel allemaal 2.0 (p35c-ds3r)
eerlijk gezegd denk ik dat hij wel degelijk 8 poorten heeft 6 aan de achterkant van zen mobo en 2 op de voorkjant van zen kast
?
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
volgens mij werkt het nu een beetje na een 3e bios reset en vista hergeinstalleerd. De high speed worden volgens mij random toegekend. ik heb geen idee hoe dit systeem met hubs enzo werkt eigenlijk. Ach maakt niet uit, het werkt!
So what
Pagina: 1