Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ADSL of kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe verbinding en kan kiezen tussen ADSL en kabel ( chello en een ADSL provider)
Op verschillende forums heb ik al flink gezocht maar kan niet vinden welke van de twee de betere is.
(het zijn honderden posts ... teveel dus)

Ik wil online gamen dus een lage ping en lage lag is belangrijk.
Wat is dan het beste ??

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:11
ligt eraan, ADSL is goedkoper, en tja, de ping ligt voor bij het feit hoe ver de gameserver van je af is. Met mijn 20Mbit heb ik soms een ping van 15 en soms eentje van 50...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

chello en een ADSL provider
Wat is sneller? Een Ford of een Japanse Auto? 8)7

Met zo weinig info is het niet gek dat je niets duidelijks vindt. Er is nogal wat verschil tussen ADSL providers, bovendien geldt voor zowel UPC (merknaam chello bestaat al tijden niet meer) als voor alle DSL providers dat voor de meeste mensen het grootste deel van de tijd alles gewoon goed werkt (incl lage ping en lag voorzover dat iets anders is...). Bij de mensen bij wie het niet goed gaat is doorgaans gewoon het netwerk in de buurt of zelfs in de huizen brak.

Je moet dus gericht zoeken op ervaringen met de providers waar jij uit kunt kiezen in jouw buurt. Dat iemand met provider X in Aalsmeer goede ervaringen heeft en slechte met Y zegt niets als jij in Zeewolde woont of omgekeerd. Dan vind je opeens een stuk minder posts :o

Maar dan nog, als je in een plaats woont met meer dan drie koeien en een varken zul je geheid door meerdere posts heen moeten worstelen. Daar ontkom je niet aan, en zonder eigen inzet zul je ook geen goede - voor jou relevante - antwoorden vinden...

Oslik blyat! Oslik!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Dit is niet een heel handig topic zo zonder verder specifieke vragen. Is een hoop informatie die men nu gaat geven waarvan 90% niet juist is of specifiek over een adres/plaats/wijk kan gaan terwijl dat als landelijk geldend wordt gelezen.

En is eigenlijk gewoon weer een topic met: Welke ISP moet ik nemen?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.