Ik wil met een groep van 40 personen (familie) een gezamenlijke webruimte maken. Het is de bedoeling dat we hier foto's en documenten gaan delen. Ik heb de volgende eisen:
- iedereen binnen de groep moet eventueel tegelijk kunnen inloggen en documenten en foto's bekijken en uploaden. (dus eigen login + pass zou handig zijn)
- Het moet een eenvoudig zijn (personen van 55+ moeten het ook begrijpen)
- De site moet niet verloren ga als ik bv 1 jaar niet inlog.
- Ik kan zelf een backup maken van de gehele website.
Ik heb al gekeken naar Google (picassa en documents) en microsoft (my space), maar dit is meer gericht op 1 persoon. Ik heb ook gekeken naar hosting, maar daar is bij gratis sites ongeveer een limiet van 100 of 200mb en dat is te weinig voor foto's. Daarnaast moet ik dan zelf wat bouwen en ik weet niet of me dat lukt.
Iemand een idee?
- iedereen binnen de groep moet eventueel tegelijk kunnen inloggen en documenten en foto's bekijken en uploaden. (dus eigen login + pass zou handig zijn)
- Het moet een eenvoudig zijn (personen van 55+ moeten het ook begrijpen)
- De site moet niet verloren ga als ik bv 1 jaar niet inlog.
- Ik kan zelf een backup maken van de gehele website.
Ik heb al gekeken naar Google (picassa en documents) en microsoft (my space), maar dit is meer gericht op 1 persoon. Ik heb ook gekeken naar hosting, maar daar is bij gratis sites ongeveer een limiet van 100 of 200mb en dat is te weinig voor foto's. Daarnaast moet ik dan zelf wat bouwen en ik weet niet of me dat lukt.
Iemand een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door VivaAtloni op 30-11-2008 16:50 ]
24x sf175s + gw5000-dt op oost