Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook/word 2003] 0xc0000005

Pagina: 1
Acties:

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 31-10 07:41
hallo

Ik heb een probleem met outlook en word 2003.
als ik 1 van de 2 probeer op te starten krijg ik een foutmelding.
volgens de foutgegevens gaat het om de code 0xc0000005
na wat gegoogle kwam ik er achter dat dit de code is voor een acces violation. En dat het waarschijnlijk te maken heeft met een geheugen fout.

systeem:
Windows xp sp3
Micosoft office 2003

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. want zelf heb ik al vanalles geprobeert, maar kan er maar niet achter komen wat de fout is. Heb het al 2x geherinstalleerd maar heeft niet geholpen.

Met vriendelijke groet,
Muerte.Diablo

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Outlook kan je misschien weer aan de praat krijgen door in te stellen dat Word niet de editor is voor e-mails.

Word: begin met verwijderen van je normal.dot (maak een backup) en uitschakelen van alle plugins. Als test: start eens in de safe mode: Description of Office Safe Mode for Word 2003 and Word 2002

Je noemt niet het patchlevel van Office, als relevant: installeer even alle updates. Kan via Microsoft Update (us niet Windows update) of iirc via http://office.microsoft.com

Als dat niet helpt, de kans bestaat dat in je event log (foutlogboek) een uitgebreidere foutmelding staat. Zo ja, geef ajb even de rest van de melding :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)