MSI toont pc annex lcd-accessoire - merkwaardige afmetingen?

Pagina: 1
Acties:

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
nieuws: MSI toont pc annex lcd-accessoire

Afmetingen volgens het nieuwsbericht, en bijna alle andere nieuwsberichten die je zo met Google kan vinden, zijn 300mm bij 240mm bij 65mm. Ergo, groter dan een A4tje en twee keer zo hoog als de gemiddelde laptop. Om de een of andere reden kan ik dat niet rijmen met de foto's die erbij geplaatst worden.

Sterker nog, qua uitvoering lijkt hij verdacht veel op dit kastje wat slechts 180 x 180 x 44 mm groot is.

Op de laatste foto in het artikel staat verder 0.87L, wat ik gok staat voor de inhoud. Nu is 3 x 2.4 x 0.65 een kleine 4.7 liter, dus het lijkt me dat dit nooit de correcte afmetingen kunnen zijn? :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Je hebt gelijk, de afmetingen lijken niet helemaal te rijmen met de foto's, zeker waar het de dikte betreft... Alle sites nemen echter de afmetingen van Journal du Geek over, veel alternatieven zijn er niet :(
1 optie: dit apparaat lijkt er een beetje op, maar ook hier zijn de afmetingen niet helemaal duidelijk. In de intro wordt over 180mm x 180mm x 44mm (bdh) gerept, maar in de specs staat weer 175,6mm x 183mm x 25,9mm...