Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firefox executables downloaden

Pagina: 1
Acties:

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 22:06
Hoi,

Ik heb een klein probleempje met het downloaden van executables in Firefox 3. Als ik op een link klik met een exe om deze te downloaden 'laad' hij de exe niet. Ik krijg heel kort een zandlopertje en dan weer meteen de muiscursor, maar het downloadschermpje van dat je de exe kan binnenhalen krijg ik niet. Als ik de link open in een nieuwe venster/tab laad hij de exe wel.

Een bekend probleem voor iemand? Kan op google hier niks over vinden.

thx ;)

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Heb je bij opties / algemeen , ook de vinkjes aanstaan bij downloadbeheer? Misschien dat FF bij jou download op de achtergrond.

Mijn YouTube Channel

• greatchampion
De downloadbeheer staat gewoon aan.

Hier is een andere topic erover en hier met mogelijke oplossingen. Uiteraard werken deze niet :(

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Wat staat er dan onder Extra / Opties / Toepassingen - Application ?

Daar kun je een actie invoeren wat FF moet doen met het exe bestand.
Heb je het probleem ook in IE?

En check je downloadfolder. Misschien is deze wel read-only of is de schijf vol.

Of een virusscanner, firewall of ad-blocker die een .exe. file verhinderd opgeslagen te worden.
Ook niet geheel ongehoord.

[ Voor 38% gewijzigd door Snowwie op 03-12-2008 13:45 ]

Mijn YouTube Channel

• greatchampion
Oh dat is interessant. De exe extensie staat niet bij de Application tabblad. Hoe kan ik in deze lijst de exe extensie toevoegen?

Verder kan in ik IE wel gewoon executables downloaden.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

probeer eens je firefox in veilige modus te starten (dus de .exe in start -> programma's -> Mozilla firefox -> (veilige modus).

Evt een nieuw profiel aanmaken door even je huidige profiel uit je Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles te knippen en te plakken op je bureaublad en kijken of het dus aan je profiel of je firefox install ligt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• greatchampion
Wiethoofd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:42:
probeer eens je firefox in veilige modus te starten (dus de .exe in start -> programma's -> Mozilla firefox -> (veilige modus).

Evt een nieuw profiel aanmaken door even je huidige profiel uit je Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles te knippen en te plakken op je bureaublad en kijken of het dus aan je profiel of je firefox install ligt.
Oh yeahhh!! Probleem gevonden!!

Ik heb dus op advies van Wiethoofd firefox in safemode gedraaid en toen kon ik wél executables downloaden. Bij nader zoeken bleek dat dit ligt aan de add on DigitalPersona Extension (fingerreader van studio 15). Even gedisabled, restart en jahoor!! Ik kan weer executables downloaden.

Even kijken of ik een nieuwe versie van DigitalPersona kan vinden waar dit is gefixt.

Thx _/-\o_
Pagina: 1