Shop-reviews: Query om PR'ers eruit te halen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel Broersma
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 00:45
Toen ik door de Shop Survey keek, dacht ik een aantal keer: "Hoe kan het waar zijn... ?" Bij een aantal enorm slechte shops blijft het cijfer soms nog hoog hangen. Dat komt omdat er dan een paar reviews tussen staan met 3 groende balkjes..

Na een recente uitzending van Radar die de bedrijven/studenten belichten die voor een uurtarief (of per review) geld krijgen.. hoopte ik alleen maar dat dat bij tweakers niet zou gebeuren.

Nu mijn voorstel/vraag: Wordt dit actief in de gaten gehouden ?

Eigenlijk zou je een (simpele) query moeten draaien: Elke shop-review met 3 groende balkjes, is die door een persoon gemaakt die zich diezelfde dag heeft geregistreerd (en evt. daarna zelf geen actief bezoek meer heeft gebracht).
Ik denk dat er dan best een paar verdachte shop-reviews naar voren komen....

...don't know what should be here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Het antwoord daarop is heel eenvoudig ja, wij controleren hier actief op. Wij verwijderen dan ook alle reacties die niet voldoen aan onze voorwaarden. Zoiets is natuurlijk nooit in alle gevallen 100% vast te stellen, maar wij zijn er aardig bedreven in. Daarnaast zijn er nog andere zaken in ontwikkeling die de betrouwbaarheid van de shopreviews een flinke boost moeten geven, daar kan ik je echter nog niet alles over vertellen :).

http://twitter.com/randalpeelen