Ik heb een 64 bits PC met Vista Home premium 64 bits en het draait op zich prima, echter zijn er kennelijk geen drivers voor de Belkin F5D9050 USB MIMO netwerkadapter! De installatie is werkelijk een drama! Ik heb contact opgenomen met Belkin en ze hebben een andere versie van de USB adapter opgestuurd, maar ook deze werkt niet... Goede service van Belkin maar geen drivers! Verschillende drivers gevonden en geprobeerd maar helaas: de USB adapter wordt niet herkend door Windows en dus heb ik geen internet.... Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
kijk of er ander drivers van een andere fabrikant voor dezelfde chip zijn
zoek naar de vid en de pid (vendor id, product id) in je device manager.
google die, dan vind je doorgaans wel een een alternatief
zoek naar de vid en de pid (vendor id, product id) in je device manager.
google die, dan vind je doorgaans wel een een alternatief
Je adapter bevat een Ralink-chipset. Download van de website de juiste driver.Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:11:
Ik heb een 64 bits PC met Vista Home premium 64 bits en het draait op zich prima, echter zijn er kennelijk geen drivers voor de Belkin F5D9050 USB MIMO netwerkadapter! De installatie is werkelijk een drama! Ik heb contact opgenomen met Belkin en ze hebben een andere versie van de USB adapter opgestuurd, maar ook deze werkt niet... Goede service van Belkin maar geen drivers! Verschillende drivers gevonden en geprobeerd maar helaas: de USB adapter wordt niet herkend door Windows en dus heb ik geen internet.... Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik zal even kijken wat de juiste driver is.
[edit]
Ik heb geen zin om een vette installatie te openen voor een adapter die ik niet heb. Ik vermoed dat je de "USB(RT257x/RT2671)" drivers moet nemen. Als dit hem niet is, dan moet het wel "USB
(RT2870/RT2770/RT3070)" zijn, omdat ze simpelweg niets anders hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 30-11-2008 14:35 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dank je! Is op de adapter zichtbaar om welke chipset het gaat? Nogmaals: dank!
Na de driver geïnstalleerd te hebben wordt de USB adapter nog steeds niet herkend... Kortom: het werkt nog steeds niet...
Na de driver geïnstalleerd te hebben wordt de USB adapter nog steeds niet herkend... Kortom: het werkt nog steeds niet...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2008 15:54 . Reden: Resultaat: nul. ]