Toon posts:

Safari flipt door

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje dat Safari heel langzaam opstart, je hoort de HD dan ratelen als een dolle alsof er een zware 3D animatie wordt gerenderd. Ook tijdens het gebruik gebeurt dit vaak, ben ik gewoon iets aan het googlen en dan begint het weer. De harde schijf begint weer te ratelen en niks doet het meer, het complete systeem is in gebruik. uiteindelijk moet ik safari dan geforceerd stoppen en dat lost het probleem tijdelijk op. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

De cache al eens leeggegooit? En anders je bookmarks etc backuppen en vanuit het safari menu "reset safari" kiezen?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
De cache maak ik regelmatig leeg, minimaal 1x in de week, resetten doe ik liever niet als dat niet nodig is.

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:29
Ik heb precies het zelfde probleem op mijn 1.33GHz iBook. Sinds de laatste update van Safari ratelt de HD als een dolle en gebeurt er verder niks. Ik ben dan ook maar even tijdelijk overgestapt op Opera maar ik zou toch wel graag willen weten wat er aan Safari stuk is.

Verwijderd

Topicstarter
Na de laatste update is het bij mij juist minder geworden. Ik heb het nog steeds maar wel minder vaak. Een oplossing heb ik nog steeds niet gevonden...

• rosje77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-01 19:41
Hier ook problemen met Safari sinds een paar dagen.
Na een minuut of 5 surfen stopt safari spontaan en komt met een mogelijkheid om rapport te verzenden.
Zelfs als ik safari start en gewoon paar minuten op startpagina laat staan, gaat het mis.

Heb safari getrashed en opnieuw geinstalleerd, niets helpt.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Same hier, ik heb dus Safari gereset en sindsdien gaat het wat beter, al is het niet ideaal.....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Pagina: 1