We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Dat forum mag blij zijn als er 2 bezoekers per dag komen, dus daar maak ik me niet druk om
.
Verwijderd
Tsss...
Ach nou ja, zodra het aantal geregistreerde users boven de 15 komt kun je je druk maken
Je kunt je natuurlijk ook gevleid voelen dat ze het namaken, toch?
Ach nou ja, zodra het aantal geregistreerde users boven de 15 komt kun je je druk maken
Je kunt je natuurlijk ook gevleid voelen dat ze het namaken, toch?
Ik zie dat 'namaken' niet zo?? 
Tis gewoon een blauwgrijs lelijk ezboard, of zie ik dat verkeerd?
Het design is dan ook niet echt gejat (dat moest er nog es bijkomen!), maar meer de tekst en inhoud. Ach ja, ze zijn inderdaad 15 jaar, maar dat gozertje wat hier zit (donald duck ofzo) heeft in 10 dagen tijd al tig topics geopend. Misschien moet deze jongen ook meer worden gezien als een iets te harstochtelijke fan van got. Ik vond het wel grappig om jullie ff te laten zien.Op zaterdag 24 februari 2001 01:07 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik zie dat 'namaken' niet zo??
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik heb het "jochie" net een ban verkocht, wat een vervelend mannetje is dat zeg...
Bericht hierboven
Wat een giller, dat forum. Hele topics vol met alleen ene Aars(nogwat) en ene Dudek.
Wat een druiven!
Wat een druiven!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Naaah zeg, ga je de grooootste fan van got een ban verkopen? :P:P:P WahahaOp zaterdag 24 februari 2001 11:42 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb het "jochie" net een ban verkocht, wat een vervelend mannetje is dat zeg...
ff lachen: http://pub50.ezboard.com/flinkwarehousefrm4.showMessage?topicID=5.topic
een citaatje:
Ik ben ook een tweaker
Ik heb tweakers.net ook als mijn startpagina ingesteld om dagelijks op de hoogte te blijven
Ach en hij speelt met treintjes http://home-1.worldonline.nl/~clayrin/interkids/fotos.html
twee hele mooie zelfs.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Een donald Duck site met donald duck users......
.
Waarom een site copieren als er al een bestaand model is dat iedereen kent. Praten in de ruimte is ook een vak (IMHO).
Waarom een site copieren als er al een bestaand model is dat iedereen kent. Praten in de ruimte is ook een vak (IMHO).
Word je niet. Vragen naar deze baan is vragen naar een waarschuwing/ban. De enige Hoofdbeheerder is Aar (aarclay)
Jij had effe terug ook niet gedacht 20.000 users te hebben toch?Op zaterdag 24 februari 2001 00:52 schreef Femme het volgende:
Dat forum mag blij zijn als er 2 bezoekers per dag komen, dus daar maak ik me niet druk om.
edit: zonder smiley lijkt ie wel erg cru
Pagina: 1