Ik heb KPN InternetPlusBellen, 160 kb/s download (niet lachen, m'n vader wil geen andere aansluiting). Ik kon altijd, tot twee weken geleden, met volle snelheid downloaden met uTorrent. Sinds twee à drie weken is deze snelheid max. 30.0 kb/s (en ook echt geen byte meer). Ik weet dus vrij zeker dat deze snelheid wordt afgekapt. Ook als ik Ubuntu probeer te downloaden, die heeft namelijk altijd veel seeds, is de snelheid 30 kb/s.
Ik kan via andere netwerken wel met volle (snel)heid downloaden, zoals UseNet. Ook via FTP gaat gewoon op 160 kb/s.
In de router is niets veranderd. Ik heb geen firewall die iets blocked, niets. Is er misschien een mogelijkheid dat KPN deze snelheid afkapt? Ik word hier nog al ziek van, ik probeer dingen te downloaden die 56 GB zijn, dat gaat nu nog heel lang duren.
Ik kan via andere netwerken wel met volle (snel)heid downloaden, zoals UseNet. Ook via FTP gaat gewoon op 160 kb/s.
In de router is niets veranderd. Ik heb geen firewall die iets blocked, niets. Is er misschien een mogelijkheid dat KPN deze snelheid afkapt? Ik word hier nog al ziek van, ik probeer dingen te downloaden die 56 GB zijn, dat gaat nu nog heel lang duren.