Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afbeelding van internet opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik ben opzoek naar gratis stukje software dat afbeeldingen van internet automatisch kan opslaan met een interval.

Ik heb namelijk deze afbeelding:
http://webcams.pancanal.com/webcam/hd-miraflores.jpg

En die wil ik elke minuut 1x opslaan om er later een timelapse van te maken.

Ik heb gezocht hier en op google maar ik kan niets vinden.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb gezocht hier en op google maar ik kan niets vinden.
Ik geloof er niets van. Kun je niet echt niet verzinnen dat elke willekeurige downloadmanager icm de windows task-scheduler dit oplost? Download bijvoorbeeld wget; en stel in dat hij iedere minut een download moet uitvoeren.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dat kan, ik kan ook zelf een scriptje in elkaar knutselen maar ik wil gewoon een goed programmatje hiervoor, liefst ook 1 die bv kan checken of de afbeelding anders is dan de vorige en meerdere afbeeldingen tegelijk downloaden.

Maar zoiets kan ik niet vinden.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:11
Je kan ze daarna zelf binair vergelijken (fc /b). Ik snap dat je liever een tooltje hebt, maar voor zoiets triviaals als dit is zelf wat in elkaar frutselen waarschijnlijk een stuk sneller dan een tool vinden die dit precies doet.

edit:
Ik heb eens een paar keer op refresh geklikt, maar volgens mij heb je, door de timestamp bovenin, nooit twee identieke plaatjes :?

[ Voor 23% gewijzigd door sewer op 30-11-2008 14:25 ]

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

sewer schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:23:
Je kan ze daarna zelf binair vergelijken (fc /b). Ik snap dat je liever een tooltje hebt, maar voor zoiets triviaals als dit is zelf wat in elkaar frutselen waarschijnlijk een stuk sneller dan een tool vinden die dit precies doet.
Ware het niet dat als de volgende tweaker in deze thread een werkend programmaatje vindt hij minder tijd kwijt is om dit te implementeren.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:46

Brons

Fail!

Megamind schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:38:
Dat kan, ik kan ook zelf een scriptje in elkaar knutselen maar ik wil gewoon een goed programmatje hiervoor, liefst ook 1 die bv kan checken of de afbeelding anders is dan de vorige en meerdere afbeeldingen tegelijk downloaden.

Maar zoiets kan ik niet vinden.
wget met de windows task-scheduler is ongeveer 2 minuten werk?
Pagina: 1