Laptop, wat moet ik nou weer kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• Robbienio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-07-2025
Heey mede-Tweakers,

Ik ben van plan een Laptop te kopen, dit deels omdat de computer waarop ik nu zit echt niks meer aan kan (maar 512 ram geheugen, geen dual core, videokaart die echt niks kan, e.d :) ) maar nu weet ik wel een laptop is altijd wat duurder dan een Desktop en dan haal je nog niet dezelfde specs.
Maar toch wil ik een laptop dit ook omdat ik er toch eentje nodig ga hebben voor mijn studie.

Ik vraag wel eens aan vrienden wat ik dan het best kan kiezen, maarja de een vind HP het beste en de ander heeft weer een VAIO.

Ik wil een goed laptopje die teminste de games van tegenwoordig wel kan spelen (behalve Crysis en andere Heavy shit dan) Het hoeft geen super Laptop te worden. HDMI uitgang en bluetooth zou wel leuk zijn als het erinzit (niet noodzakelijk) En prijs van tussen de 600 en 900 euries.
Kom a.u.b. niet aan met een MEDION systeem die je bij elke aldi en zelfs bij bouwmarkten als Gamma kan kopen. Dit omdat ik heel slechte ervaringen heb met Medion.

Wat vinden jullie van verschillende laptop's dacht zelf al iets als een HP Pavilion of een vergelijkbaar systeem.
Wat zouden jullie mij aanraden? en waar zou ik op moeten letten bij de aanschaf van een laptop?

Alvast bedankt voor reacties

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Check ook: [NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - september 2008

Dit topic is gesloten.