Het heeft tijden goed gewerkt, maar na mijn terugkomst van vakantie heb ik opeens onverklaarbare problemen met MeGUI bij het laden van een .mkv of .avi.
Ik draai MeGUI op Windows Server 2008 x64 en heb de volgende utils geistalleerd en/of geprobeerd:
- DirectX 9
- Avisynth 2.5.7 en 2.5.8 RC4a
- ffdshow 32bit en x64 (beide build nov 2008)
- Haali splitter (maart 2008)
- MeGUI (3.0.1014 en 3.0.3011)
Op de een of andere manier krijg in nu constant de volgende melding bij de avisynth script creator:
"Unable to render file. You probably don't have the correct filters installed".
Laad ik een bestaand avisynth script, dan krijg ik de volgende melding:
"Avisynth script error. DirectShowSource: couldn't open file. ... Cannot play back the file. The format is not supported."
Ik heb nu van alles geprobeerd, het halve internet afgezocht en word er een beetje gek van. Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik draai MeGUI op Windows Server 2008 x64 en heb de volgende utils geistalleerd en/of geprobeerd:
- DirectX 9
- Avisynth 2.5.7 en 2.5.8 RC4a
- ffdshow 32bit en x64 (beide build nov 2008)
- Haali splitter (maart 2008)
- MeGUI (3.0.1014 en 3.0.3011)
Op de een of andere manier krijg in nu constant de volgende melding bij de avisynth script creator:
"Unable to render file. You probably don't have the correct filters installed".
Laad ik een bestaand avisynth script, dan krijg ik de volgende melding:
"Avisynth script error. DirectShowSource: couldn't open file. ... Cannot play back the file. The format is not supported."
Ik heb nu van alles geprobeerd, het halve internet afgezocht en word er een beetje gek van. Kan iemand mij hiermee helpen?