MSN vrienden niet in friends lijst Xbox 360

Pagina: 1
Acties:

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hallo.

Sinds 2 weken heb ik ook een xbox 360. Ik log soms in op msn op me xbox360. Maar als ik wil zien wie online zijn dan moet ik eerst op de Xbox knop drukken dan Chat & IM dan x aantal keer naar rechts dan op new conversation en dan zie ik pas wie er online is.

De allereerste keer dat ik op msn kwam op de xbox kon ik gewoon via xbox knop/friends zien online was en wat voor status ze hadden. Ik kan nergens op me xbox vinden hoe dat weer te krijgen. Zo hoe krijg ik dat terug. Heb al via de GOT search en google gezocht maar kan het niet terugvinden.

Kan iemand me aub helpen, bedankt :)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:10
Rockvee2 schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:50:
Hallo.

Sinds 2 weken heb ik ook een xbox 360. Ik log soms in op msn op me xbox360. Maar als ik wil zien wie online zijn dan moet ik eerst op de Xbox knop drukken dan Chat & IM dan x aantal keer naar rechts dan op new conversation en dan zie ik pas wie er online is.

De allereerste keer dat ik op msn kwam op de xbox kon ik gewoon via xbox knop/friends zien online was en wat voor status ze hadden. Ik kan nergens op me xbox vinden hoe dat weer te krijgen. Zo hoe krijg ik dat terug. Heb al via de GOT search en google gezocht maar kan het niet terugvinden.

Kan iemand me aub helpen, bedankt :)
ALs het goed is can je bij friends list dan op Y rossen zodat je ook je msn contacts ziet.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.