Heb juist het probleem van een allround HTPC met brute force opgelost (dacht ik) door bijna alles nieuw te kopen. Gelukkig heb ik nog een nasty probleem over: mijn videokaart (sapphire radeon HD3450) geeft geen beeld meer via DVI->HDMI als ik op mijn tv (Sony bravia full HD keurig herkend door windows) even snel naar satellietontvanger zap en weer terug. Die heeft zoiets van: ik heb niets meer om mijn signaal aan kwijt te raken dus kap ik er gewoon maar mee. Heb wel ontdekt dat als ik via een VNC remote desktop sessie een dos-venster (windows xp professional) volscherm zet en dan blind met 'exit' weer uit, ik weer beeld heb.
Zijn er nog andere oplossingen dan deze dos-scherm handelingen via een macro in mijn remote te gaan zetten.
Ik heb dezelfde TV enkele dagen geleden nog aan de vorige versie van mijn HTPC gehad: AMD3500+ met nvidia 6600GT, zelfde windows install CD en geen enkele probleem.
Zijn er nog andere oplossingen dan deze dos-scherm handelingen via een macro in mijn remote te gaan zetten.
Ik heb dezelfde TV enkele dagen geleden nog aan de vorige versie van mijn HTPC gehad: AMD3500+ met nvidia 6600GT, zelfde windows install CD en geen enkele probleem.
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8