Verwijdering van mijn review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Hoi jullie hebben net mijn review van de ASUS XONAR D1 weggehaald, met de verklaring dat ik alleen ervaring heb met de XONAR XD, als jullie goed hadden gelezen dat en gekeken hadden jullie kunnen zien dat ik beide kaarten heb.
Verder heb je een productreviews geschreven over:
- Asus Xonar DX
- Asus Xonar D1

Waar het hier weer erop lijkt dat je geen ervaring hebt met de Asus Xonar D1 maar alleen met de Asus Xonar DX. Ook zijn de review 1:1 gelijk en wil je ook alle reacties bij de D1 hebben. Om deze redenen hebben ik de review van Asus Xonar D1 verwijderd.

Mocht je niet eens zijn met de beslissingen kan je contact openemen met de ondergetekende. (Zou je eventueel een kopie van je de teskten van de reviews terug willen, zou dat eventueel ook kunnen).

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers.net,
Is het niet verstandig om alle reacties op twee 99,9% gelijke producten bij elkaar te houden om zo versnipering van informatie te verkomen ?
  1. ik zowel voor mijn GamePC en HTPC over DD versterkers beschik.
  2. Maar kan wel melden dat DD-Live gedeelte perfect werkt zo als het hoort en ben zeer tevreden met beide kaarten zowel voor mijn HTPC als mijn Game PC
  3. Heb zelf 2 van deze kaarten, een in mijn game PC D1 (PCI),en een in mijn HTPC de DX (PCIe) en op de bus connector na zijn deze 2 kaarten volledig identiek
Het staat verschillende malen in de review's, gebruik ik de ene in mijn HTPC en de andere in mijn game PC, zo als jullie kunnen zien is de gebruikte randapparatuur verschillend maar, maar duidelijk zijn beide versterkers DD.

Ja de reviews zijn nagenoeg gelijk maar zo zijn de kaarten wat is het nut van 2 verschillende reviews te schrijven, als de specificatie, gebruiksfunctie en mogelijkheden 100% gelijk zijn op het verschil na van de gebruikte aansluit bus.
Ja heb dezelfde foto's gebruikt van de PCIe kaart daar ik na al het werk dat ik in de review heb gestoken, te lui was om fotos van de D1 op te zoeken of te maken.
ps. er staat onder de fotos wel duidelijk in de D1 review dat de D1 over een PCI ipv PCIe bus beschikt.

De HTPC waar in de D1 word gebruikt!
Spec HTPC klik hier
Afbeeldingslocatie: http://img32.picoodle.com/img/img32/3/11/20/f_AVsetm_69fe7fb.jpg

Versterker en boxen die aan gesloten zijn op de DX
Spec. GamePC klik hier
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/7163/rpu200btyym7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img34.picoodle.com/img/img34/3/11/21/f_d14d697b20m_9d8c7c5.jpg

Als jullie een review verwijderen zouden jullie in iedergeval de moeite kunnen nemen om hem goed te lezen, kost 1~2 min ik heb ongeveer 8 UUR in het schrijven de reviews gestoken ! |:(

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 30-11-2008 14:58 . Reden: namen zijn niet nodig ]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Uit de mail die je gekregen hebt:
Mocht je niet eens zijn met de beslissingen kan je contact openemen met de ondergetekende.
Ik stel voor dat je dat even gaat doen, dat lost het probleem wat sneller op. :)

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 30-11-2008 03:42 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Uit de mail die je gekregen hebt:
[...]
Ik stel voor dat je dat even gaat doen, dat lost het probleem wat sneller op.
Als je het topic meteen sluit kan ik niet zonder een nieuw topic te starten meer vraagen stellen!

En hoe neem ik kontakt op met de betrevende persoon, of is dit zijn "regeneration@txxxxxx.net" email adres ?

Het zou handig zijn als er in de mail ok een duidelijk contact adres zou worden opgenomen want in de e-mail staat geen informatie.
Beste player-x,

Een van de Frontpage Admins heeft jouw productreviews in de Productsurvey van Tweakers.net beoordeeld en heeft helaas moeten vaststellen dat productreviews niet voldoet aan onze criteria. Zo heb je twee zeer beperkte review geschreven waarbij je het ook lijkt dat je geen aankoop hebt gemaakt, het is dan ook niet de bedoeling dat een "waarschuwing te geven" met een productsurvey. Daarom zijn de surveys verwijderd. Het gaat om de volgende productreviews:

- Promise SuperTrak EX8300 (8x SATA300 RAID, XOR, 128MB, PCI-X 64/133)
- Promise SuperTrak SX4300 (4x SATA300 RAID, XOR, 32MB, PCI-X 64/133)

Verder heb je een productreviews geschreven over:
- Asus Xonar DX
- Asus Xonar D1

Waar het hier weer erop lijkt dat je geen ervaring hebt met de Asus Xonar D1 maar alleen met de Asus Xonar DX. Ook zijn de review 1:1 gelijk en wil je ook alle reacties bij de D1 hebben. Om deze redenen hebben ik de review van Asus Xonar D1 verwijderd.

Mocht je niet eens zijn met de beslissingen kan je contact openemen met de ondergetekende. (Zou je eventueel een kopie van je de teskten van de reviews terug willen, zou dat eventueel ook kunnen).

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers.net,

Op deze e-mail en onze dienstverlening zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.
(De Algemene Voorwaarden)

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 30-11-2008 14:58 . Reden: persoonlijke namen zijn niet zo belangrijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Reply werkt meestal wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Reageren op e-mail doe je doorgaans door op "beantwoorden" te drukken. :P Dit werkt voor alle communicatie die je van Tweakers.net krijgt, tenzij anders vermeld in de mail zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Daar het email adres compleet anders was als de naam waar mee hij werd ondertekent nam ik aan dat het om een algemeen adres ging.

een extra regel als "Voor veder vragen of opmerkingen "replay" op dit mailtje", zou duidelijker zijn.

Maar misschien wordt ik wel net zo dom als die Nooren hier woon hier al 5 jaar misschien is het wel besmettelijk, wel gezellig volk en leuker land om in te wonen dan NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Het feit dat de reply-to naar pricewatch@tweakers.net gaat kun je als een voordeel zien. Er zijn meer mensen die dat kunnen lezen en de kans is dus sterk aanwezig dat je dan mooi snel geholpen kunt worden.
Is het niet verstandig om alle reacties op twee 99,9% gelijke producten bij elkaar te houden om zo versnipering van informatie te verkomen ?
Het probleem met op beide producten een review plaatsen is een beetje dat je dan alle reacties versnipperd krijgt, meerdere score's ontvangt en het zoeken op steekwoorden uit de review ook meerdere producten oplevert. En laten we wel wezen, met de ene kaart heb je ervaring in een desktop omgeving, met de andere in een HTPC omgeving. Super dat je er een review over schrijft en lekker compleet bent door te vermelden dat je met beide kaarten ervaring hebt, maar het lijkt mij ook een stuk toffer als je de review bij een product plaatst of hem substantieel anders schrijft (ala, over de kaart at hand schrijven).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

player-x schreef op zondag 30 november 2008 @ 05:17:
Daar het email adres compleet anders was als de naam waar mee hij werd ondertekent nam ik aan dat het om een algemeen adres ging.

een extra regel als "Voor veder vragen of opmerkingen "replay" op dit mailtje", zou duidelijker zijn.
Ik geloof niet dat mensen massaal problemen hebben met contact opnemen met mensen van wie ze een mailtje krijgen, dus dat loopt wel los, denk ik. :P Ik denk dat de verwarring hier te wijten is aan het feit dat Regeneration in het echte leven een naam heeft die volgens mij nogal eens geïnterpreteerd wordt als nickname, en die zogenaamde nickname niet overeen komt met zijn e-mailadres. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
player-x, ik heb je review inmiddels online gezet.

Ik ben het net als Jimp eens dat je je review toch echt (op bepaalde punten) anders zou kunnen schrijven. Zoals ik in de mail had gezegd:
Wat betreft het verschil tussen twee reviews over twee producten die bijna hetzelfde werken. Je heb de twee producten als het goed is niet helemaal exact hetzelfde gebruik en je zou dan, juist nu je bijna hetzelfde producten hebt, de verschillen duidelijk moeten kunnen maken voor de lezer. De verschillende ervaringen van jou met de producten maar ook bijvoorbeeld de verschillen nog tussen de producten. Zodat de lezer weet wat nu precies de verschillen zijn, waar men zijn keuze op kan bepalen. Je zou ook een advies hierbij kunnen geven welke jij een andere liever aanraad bijvoorbeeld. :)
Het zijn slechts suggesties en ik kan en wil je hiermee niet dwingen om het aan te passen, maar wellicht is het voor de lezers handig als je bijv. de verschillen duidelijk maakt tussen de producten.

BTW: voortaan weet je hoe je dit via de mail kan afhandelen, daar heb ik persoonlijk ook wel de voorkeur naar. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 30-11-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Regeneration schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:50:
player-x, ik heb je review inmiddels online gezet.
Bedankt
Het zijn slechts suggesties en ik kan en wil je hiermee niet dwingen om het aan te passen, maar wellicht is het voor de lezers handig als je bijv. de verschillen duidelijk maakt tussen de producten.

BTW: voortaan weet je hoe je dit via de mail kan afhandelen, daar heb ik persoonlijk ook wel de voorkeur naar. :)
Dat zou net zou net zo nuttig zijn als een externe hardisk die in twee smaken komt een met usb (of SATA) en een met firewire (of IDE), en die kwa prestaties en gebruik als harddisk identiek, zou je een review schrijven en zeggen hoe goed ze zijn en dat hij in 2 smaken komt kwa aansluiting, maar verder identiek. of zou je twee verschillende reviews schrijven?

Want als ik de kaarten zou wisselen zou ik kwa werking geen verschil merken want de gebruikte bus is onzichtbaar voor de werking van het apparaat,
Meer dan vermelden dan dat de twee kaarten verschillende bussen hebben is dus nutteloos.
Maar op deze manier laat ik wel zien dat je de kaarten op twee manieren kan gebruiken.

Pagina: 1