Hoi jullie hebben net mijn review van de ASUS XONAR D1 weggehaald, met de verklaring dat ik alleen ervaring heb met de XONAR XD, als jullie goed hadden gelezen dat en gekeken hadden jullie kunnen zien dat ik beide kaarten heb.
Ja de reviews zijn nagenoeg gelijk maar zo zijn de kaarten wat is het nut van 2 verschillende reviews te schrijven, als de specificatie, gebruiksfunctie en mogelijkheden 100% gelijk zijn op het verschil na van de gebruikte aansluit bus.
Ja heb dezelfde foto's gebruikt van de PCIe kaart daar ik na al het werk dat ik in de review heb gestoken, te lui was om fotos van de D1 op te zoeken of te maken.
ps. er staat onder de fotos wel duidelijk in de D1 review dat de D1 over een PCI ipv PCIe bus beschikt.
De HTPC waar in de D1 word gebruikt!
Spec HTPC klik hier

Versterker en boxen die aan gesloten zijn op de DX
Spec. GamePC klik hier

Als jullie een review verwijderen zouden jullie in iedergeval de moeite kunnen nemen om hem goed te lezen, kost 1~2 min ik heb ongeveer 8 UUR in het schrijven de reviews gestoken !
Is het niet verstandig om alle reacties op twee 99,9% gelijke producten bij elkaar te houden om zo versnipering van informatie te verkomen ?Verder heb je een productreviews geschreven over:
- Asus Xonar DX
- Asus Xonar D1
Waar het hier weer erop lijkt dat je geen ervaring hebt met de Asus Xonar D1 maar alleen met de Asus Xonar DX. Ook zijn de review 1:1 gelijk en wil je ook alle reacties bij de D1 hebben. Om deze redenen hebben ik de review van Asus Xonar D1 verwijderd.
Mocht je niet eens zijn met de beslissingen kan je contact openemen met de ondergetekende. (Zou je eventueel een kopie van je de teskten van de reviews terug willen, zou dat eventueel ook kunnen).
Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,
Het staat verschillende malen in de review's, gebruik ik de ene in mijn HTPC en de andere in mijn game PC, zo als jullie kunnen zien is de gebruikte randapparatuur verschillend maar, maar duidelijk zijn beide versterkers DD.
- ik zowel voor mijn GamePC en HTPC over DD versterkers beschik.
- Maar kan wel melden dat DD-Live gedeelte perfect werkt zo als het hoort en ben zeer tevreden met beide kaarten zowel voor mijn HTPC als mijn Game PC
- Heb zelf 2 van deze kaarten, een in mijn game PC D1 (PCI),en een in mijn HTPC de DX (PCIe) en op de bus connector na zijn deze 2 kaarten volledig identiek
Ja de reviews zijn nagenoeg gelijk maar zo zijn de kaarten wat is het nut van 2 verschillende reviews te schrijven, als de specificatie, gebruiksfunctie en mogelijkheden 100% gelijk zijn op het verschil na van de gebruikte aansluit bus.
Ja heb dezelfde foto's gebruikt van de PCIe kaart daar ik na al het werk dat ik in de review heb gestoken, te lui was om fotos van de D1 op te zoeken of te maken.
ps. er staat onder de fotos wel duidelijk in de D1 review dat de D1 over een PCI ipv PCIe bus beschikt.
De HTPC waar in de D1 word gebruikt!
Spec HTPC klik hier

Versterker en boxen die aan gesloten zijn op de DX
Spec. GamePC klik hier

Als jullie een review verwijderen zouden jullie in iedergeval de moeite kunnen nemen om hem goed te lezen, kost 1~2 min ik heb ongeveer 8 UUR in het schrijven de reviews gestoken !

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 30-11-2008 14:58 . Reden: namen zijn niet nodig ]
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?