Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CLRCEngine2.dll en PDVDServ

Pagina: 1
Acties:

• Poepertje
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06-2024
Hallo

heb even lopen zoeken op google en hier op de forums maar ik kom er niet uit.
heb een tijdje geleden powerdvd geinstalleerd en kreeg meteen een virus op mijn pc, maar die virus was geen probleem.
nu, als ik deze sofware van powerdvd die ik op mijn pc heb wil verwijderen lukt dit mij niet.

het gaat om

CLRCEngine2.dll (Toepassingsuitbreiding)
PDVDServ (Toepssing)

telkens als ik deze twee bestanden wil verwijderen moet ik eerst 6 keer op JA drukken dat ik deze bestanden wil verwijderen. (ik heb windows vista) 8)7

vervolgens krijg ik een melding
Toegang tot doelmap geweigerd
Ik ben niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren! wie dan wel? als ik dat niet ben? |:(

want ik kan nu geen andere powerdvd installeren voordat deze twee bestanden verwijderd zijn.

ik hoop dat dat iemand mij hiermee kan helpen.

Verwijderd

Probeer vis security andere eens ownership te krijgen over die files. Je bent wel admin neem ik aan?

• Poepertje
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 00:53:
Probeer vis security andere eens ownership te krijgen over die files. Je bent wel admin neem ik aan?
Ja ik ben admin, daarom snap ik dus helemaal niks van deze situatie.
ik bepaal toch wat ik installeer en wat ik verwijder van mijn pc (frustratie)

maar ik zal eens kijken of het mij gaat lukken via security

bedankt voor je reactie :Y)

Verwijderd

Sorry, ik bedoelde met vis -> via.

Dus eigenaar worden van de files, d.m.v. properties -> security -> advanced -> owner.

• Poepertje
Nee werkt nog steeds niet, iemand anders die hiermee een keer te maken heeft gehad? :?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hoe heb je PowerDVD dan verwijderd? Toch wel via configuratiescherm/Programma's neem ik aan.. Die 2 bestanden draaien nl. in de achtergrond mee en zijn dus niet te verwijderen tot de bijbehorende processen gestopt worden. Mocht het niet mogelijk zijn om PowerDVD via het configuratiescherm te verwijderen kun je eens proberen op te starten in veilige modus, waarschijnlijk start die service van PowerDVD dan niet mee en dan zou het te verwijderen moeten zijn.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Poepertje
FlipFluitketel schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:32:
Hoe heb je PowerDVD dan verwijderd? Toch wel via configuratiescherm/Programma's neem ik aan.. Die 2 bestanden draaien nl. in de achtergrond mee en zijn dus niet te verwijderen tot de bijbehorende processen gestopt worden. Mocht het niet mogelijk zijn om PowerDVD via het configuratiescherm te verwijderen kun je eens proberen op te starten in veilige modus, waarschijnlijk start die service van PowerDVD dan niet mee en dan zou het te verwijderen moeten zijn.
Hmmm denk dat je daar iets goed roept.
heb powerdvd eerst via c: schijf handmatig verwijderd (rechtstreeks naar de prullenmand toe)
en een dag later toen het niet lukte om een nieuwe powerdvd te installeren, nam ik een kijkje via configuratiescherm welke programma's er geinstalleerd zijn en toen zag ik dat er een bestand nog aanwezig was PDVDServ , probeerde deze te verwijderen en kreeg deze melding op mijn scherm (Toegang tot doelmap geweigerd
Ik ben niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren
)

ik zal vanavond via veilige modus proberen.
Bedankt voor de tip ;)

• Poepertje
Bedankt voor alle reacties, dit was ik even vergeten te melden.
het is mij gelukt.!

groetjes.
Pagina: 1