als ik f8 doe krijg ik een boot priority scherm. F11 is dat bij mij maar hier staat deze optie niet tussen. Ik heb trowens winxp en onboard video
Booting to VGA Mode Using Windows Advanced Options Menu
This method is used if you are unable to access Windows desktop.
1. During the rebooting process, repeatedly press the F8 key to enter Windows Advance Options Menu.
2. Use the up and down arrow keys to select Enable VGA Mode and then press the Enter key.
3. Use up and down arrow keys to select the operating system to start (if more than one OS is installed).
4. Press the Enter key.
5. The notebook PC will reboot into VGA mode.
NOTE: Rebooting the notebook will return the computer back to the previous video settings.
dat werkt dus niet want er staat geen vga mode in dat rijtje, alleen veilig. Veilig met netwerk. Veilig met cmd. Recent. Normaal
Heb je hem al eens in veilige modus opgestart zodat hij standaard in 800x600 mode komt?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Veilig start ook in 800*600.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
@ onbekend ja maar hij start dus gewoon in 1920x1200
Hirens staat op mijn externe schijf en was ik van plan te branden. En helaas heb ik niemand in de buurt wonen die tweaker is
kheb wel al mijn baas gebeld die komt morgen langs met de
oude kaart. Dan maar geen bleach en ftd leeghalen vannacht. Morgen als eerste horens branden. Hartelijk bedankt voor het meedenken.
Hirens staat op mijn externe schijf en was ik van plan te branden. En helaas heb ik niemand in de buurt wonen die tweaker is
oude kaart. Dan maar geen bleach en ftd leeghalen vannacht. Morgen als eerste horens branden. Hartelijk bedankt voor het meedenken.
Dat komt omdat je inlogt als administrator, log eens in als een andere gebruiker in de veilige modus en als het goed is moet je resolutie wel naar 800*600 springen.QinX schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:23:
@ onbekend ja maar hij start dus gewoon in 1920x1200
Normaal kiezen en dan meteen weer op F8 drukken.QinX schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:07:
dat werkt dus niet want er staat geen vga mode in dat rijtje, alleen veilig. Veilig met netwerk. Veilig met cmd. Recent. Normaal
Beetje een kick maar de oplossing was de onboard videodriver installeren. Maar de oplossing van nielson om in vga modus te komen werkt ook. Resolutie veranderen via regedit werkte ook niet. Hoop dat mensen hier nu iets aan hebben
Pagina: 1