Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoi,

Ik ben bij de computerwinkel gaan zien voor een nieuw scherm, de HP Lp2475w.
Blijkt dat de verkoper 2 types in zijn prijslijst heeft staan: de ene met fabriekscode KD911AT en de andere met KD911A4, waarbij de A4 een 100 euro duurder is.
Probleem is dat de verkoper niet weet wat het verschil is en ook zijn baas niet. Ik vind het ook niet direct terug.

Iemand van jullie een idee?

Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 22:06
Voor zover ik weet zijn beide modellen gelijk, alleen is de ene een introductieactie met een lagere prijs. (voor zover dat nog opgaat, monitor is er alweer een tijdje) Sommigen denken dat wanneer een bepaalde voorraad op is, alleen de duurdere nog leverbaar is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comp-Freak, wellicht dat dit ook handig is, een overzichtje. Ik ben er nog steeds niet uit. Komt weer bij dat er dus 2 versies zijn van de 2475, als daar verschil in zit. Hier het overzichtje:

nontn.doc (51 KB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 22:06
Was ergens op een Engelstalig forum een groot topic over, waarin gezegd werd dat het enige verschil de prijs was. Wil je het echt zeker weten dan kan je het beste even een mailtje doen naar HP zelf.

(overigens @ johnny, ik heb al een paar maand een LP2475w staan, dus ik hoef niet meer te kiezen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoi nu zie ik in je file dat de Philips 240PW9 hetzelfde paneel heeft en goedkoper is.
Misschien schaf ik deze dan beter aan.
Ik vind echter geen reviews over deze philips op het net.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpies schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:53:
Hoi nu zie ik in je file dat de Philips 240PW9 hetzelfde paneel heeft en goedkoper is.
Misschien schaf ik deze dan beter aan.
Ik vind echter geen reviews over deze philips op het net.

Mvg,
Klopt, leek me ook wel wat. Maar idd weinig van te vinden. Iemand met dat scherm hiero peeps? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedrock
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:23
Is er een nieuwe serie uit van deze monitor ? aangezien de prijzen ineens zo 50 euro duurder zijn geworden.

it's a sign of the time

Pagina: 1