Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-10 00:54
ik heb sinds vanmorgen een TomTom Rider 2 en wil graag de kaarten voor een betaling van 69.65 euro kopen en installeren

ik beschik over de laatste versie van TomTom Home 2.5.1.36

als ik de volgende 2 artikelen in mijn winkelwagentje heb zitten:
  • Upgrade naar nieuwste kaart
  • TomTom-service Kaartupdate - 1 jaar - West-Europa
en daarna op kassa druk, dan krijg ik een overzicht van mijn bestelling, daarna zet ik een vinkje bij akkoord met de algemene voorwaarden en daarna druk ik Bevestig bestelling en daar gaat het fout!

ik krijg de volgende foutmelding

ERROR: 203/#https://home.tomtom.com/payment/initiatePayment: Error from server: Er is een probleem met de TomTom HOME-server. Probeer het later opnieuw.
Er is een probleem met de TomTom HOME-server. Probeer het later opnieuw.
Server function called: initiatePayment
Error code: 203
URL: https://home.tomtom.com/payment/initiatePayment
Stack:
0. chrome://tthome/content/logic/comm.js:437
this.errorSeverity);
1. chrome://tthome/content/logic/comm.js:413
this._doneCallbacks();
2. chrome://tthome/content/logic/comm.js:273
this.request.onload = function() { me._done(true); }

Time: Sat, 29 Nov 2008 19:34:01 GMT

ik heb het programma al verwijderd, heb ccleaner over me pc heen gehaald programma opnieuw geinstalleerd, had allemaal geen nut :'(

ik heb hier op het forum al gezocht, maar kwam niet echt een duidelijk/goed antwoord tegen... heeft iemand misschien een oplossing voor mij zodat ik dit mijn kaarten als nog kan updaten?

[ Voor 4% gewijzigd door Masco op 29-11-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
De TomTom server ligt regelmatig plat. Customer Support snapt dat niet altijd en komt dan met stupide oplossingen als uninstall. Dat "helpt" in zoverre dat het veel tijd kost. Je kunt ook gewoon wachten en het later nog eens proberen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 21:36

painkill

Pain(k)(ill)

Veel duidelijker kan het toch niet zijn, er staat toch echt dat de server het niet doet.
Niemand hier kan daar iets aan doen, en ook niemand kan je er ook meer zinnige informatie over geven dan dat je al hebt.

Gewoon later opnieuw proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door painkill op 02-12-2008 13:21 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2024
Dit is de grootste onzin ooit!
Ik heb het probleem al weken. Nu probeer ik zojuist de kaartenupdate service te kopen én HD Traffic. Lukt niet.
Verwijder ik de kaartenupdate en dus alleen HD Traffic, dan gaat dit zonder enig probleem!

AMD TB 1200 | Cooler Master voor 1400 | Asus A7V266 | maxtor 40.9GB 7200 rpm ATA 133 | Quantum 6.1 GB 4500 ATA 66 | asus V7100 geforce 2 MX400 + TV | 256 DDR MB intern | SB live 5.1 | Lite-on 12x10x32 | Philips dvdrom 12x40 | Sony Trinitron 17" |