[Ubuntu] Cruft remover killed mijn OpenOffice.org 3.0

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Beste Tweakers,

Een paar dagen geleden kreeg ik weer eens de melding om updates te installeren, dit heb ik toen gedaan en daarna ging ik de cruf remover even draaien. Dit deed ik omdat ik een nieuwe kernel update had en de laatste keer dat dat gebeurde kon ik een hoop oude software weggooien via de cruft remover.

Nu stond er slechts een bestand genaamd 'uno-libs3', nadat ik deze had verwijderd verdween OOo3 van mijn computer.

Ik heb geprobeerd om OOo opnieuw te installeren maar in de synaptic manager is er geen spoor meer van OOo 3.0, ik heb de 2.4 versie wel opnieuw kunnen installeren.

Ook heb ik geprobeerd de sources opnieuw toe te voegen zoals dat hier beschreven staat: http://news.softpedia.com...n-Ubuntu-8-10-96449.shtml

Maar ook dit werkt niet, hij kwam met geen enkele melding voor nieuwe updates.

Inmiddels heb ik dus gewoon 2.4 draaien om toch wat huiswerk te kunnen maken. En ik overweeg om 3.0 gewoon te installeren buiten de source packages om, maar goed dat is natuurlijk niet ideaal om op de hoogte te blijven voor updates.

Mijn vraag is dus of jullie nog suggesties hebben om dit op te lossen.

Hier wordt hetzelfde probleem aangekaart: http://ubuntu-virginia.ub.../showthread.php?p=6262930

Nog zonder resultaat...

Alvast bedankt! _/-\o_

PS: Ik gebruik Ubuntu 8.10 64 bit, met de 2.6.27-10 kernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:46
Lijkt erop dat je onofficiele pakketjes van OpenOffice.org 3.0 had. Heb je de rest van de pakketjes voor OpenOffice 3.0 nog wel op je systeem staan, of zijn die nu ook weg?

Je kunt op ftp://ftp.nluug.nl/pub/office/openoffice/stable/3.0.0/ een .deb.tar.gz bestand downloaden (kies wel even de juiste architectuur), hierin zitten als het goed is de door jou gezochte .deb bestanden die je met dpkg kunt installeren zodat OpenOffice 3.0 weer op je systeem komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Alle pakketten zijn weg en ook als ik de sources reload dan komt de optie niet meer terug om OOo opnieuw te installeren :(

Is er nog geen officiële manier om OOo te installeren via Synaptic packet manager? De source die ik eerder heb toegevoegd om dit te doen werkt nu niet meer. En dan bedoel ik deze: http://news.softpedia.com...n-Ubuntu-8-10-96449.shtml

Ik ben nu ondertussen gewoon OOo aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 09:46
Er staat wel een tekstje op die softpedia site.. Heel onopvallend in rood :+
ATTENTION: Until the OpenOffice.org Scribblers team fixes the OpenOffice.org 3.0 packages for Ubuntu 8.10 and Ubuntu 9.04, do NOT follow the tutorial! When the packages are reuploaded, this warning will dissapear. Thank you for your understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
AlterMann schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:11:
Er staat wel een tekstje op die softpedia site.. Heel onopvallend in rood :+

[...]
Ohw oke :*) Was mij nooit opgevallen :)
Pagina: 1