lacie harde schijf

Pagina: 1
Acties:

• Marc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik ben in het bezit van een Lacie design by Porsche harde schijf, maar helaas is het voedingskabeltje afgebroken, en kan ik hem dus niet meer gebruiken.
De enige optie die ik overheb is het bestellen van een nieuwe voedingseenheid via lacie.com, alleen voordat deze kabel binnen is ben ik al snel anderhalve week verder.
Nu is het probleem dat ik de data erop echt heel dringend nodig heb, dus daarom stel ik een beetje een rare vraag:
Heeft iemand toevallig zo'n externe harde schijf? Dan zou ik graag willen langskomen om de data van mijn harde schijf af te halen.
Het gaat om precies te zijn om deze aansluiting: http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=10857

Ik zou er echt heel erg mee geholpen zijn! Ik woon in de omgeving Eindhoven, dus dicht in de buurt zou mij het beste uitkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Marc op 29-11-2008 20:30 ]

Verwijderd

Ik heb dezelfde voedingsstekker op mijn ac-ryan, heb dus het idee dat het een soort van standaard stekker is.

Geef alleen even aan waar je woont en hoeveel kilometer je bereid bent te gaan, ik woon in nijverdal.

mail "mijn profielnaam + hotmail.com"

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 19:43 . Reden: mailadres ]

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-01 14:06
Waar is ie afgebroken? Valt ie niet gewoon te solderen of in het ergste geval aan elkaar te draaien?

• Marc
nou dat zou misschien wel kunnen, maar ik ben heel de voedingseenheid nog kwijt ook. dus ik kan hem echt niet zelf maken.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:38
haal je toch de schijf eruit hang hem aan je pc en klaar ben je

• Marc
bedankt voor je tip, maar ik heb een macbook pro. en om nou allebei die dingen open te gaan schroeven en daar draadjes te gaan verbinden vind ik eigenlijk een beetje link...

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:09
Breek die behuizing gewoon open en gooi em in een externe behuizing van een tientje. Ben je klaar...

• Marc
bedankt mad-dog, dat heb ik gedaan en hij werkt weer!
daarnaast: ik heb een email gekregen van lacie waarin ze me vertellen dat de mac distributeur van eindhoven (youmac) deze adapters ook verkoopt, dus dan weten jullie dat.
Pagina: 1