[Leopard] Naam home map veranderen

Pagina: 1
Acties:

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:45
Ik heb sinds kort een Macbook Pro, en had daarvoor al een .Mac account gemaakt voor m'n iPod Touch, om de app store te kunnen gebruiken. Nu is het probleem dat ik dit account ook heb gebruikt voor mijn account op de MBP. Het email dat ik heb gebruikt begint met jorickvhees, en dit staat dus ook bij mijn home map.

Het is niet heel erg, maar wel lelijk, en ik heb liever gewoon m'n voornaam (Jorick). Ik weet dat je die naam eigenlijk niet kan veranderen, behalve door een nieuw account aan te maken. Nu is het wel zo dat ik dat nieuwe account niet de naam (volledige naam) Jorick van Hees kan geven, aangezien die al in gebruik is.

Iemand een oplossing? Een nieuw account is niet zo handig, aangezien je dan alles moet kopiëren, je iTunes bibliotheek moet overzetten en m'n Firefox moet overzetten. Het is dus een heel gedoe.

Iemand tips? Kan ik geen alias oid aanmaken?

Google leverde me alleen op, dat je een nieuw account moet maken, en alles moet overzetten.

• araphor
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb eens een applicatie gezien waarmee je dat schijnt te kunnen doen, ik ga even voor je zoeken..

Edit:
ChangeShortName heet het, zie macupdate.com. Heb het nooit geprobeerd, dus ik ben benieuwd of het goed resultaat geeft. Laat het even weten als je het heb geprobeerd.

[ Voor 53% gewijzigd door araphor op 29-11-2008 20:16 ]