Toon posts:

Belkin DVI-I (Dual Link) to 2 VGA Female

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb volgens mij een heel handig product gevonden op de website van Belkin:

http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=470453

Mijn vraag is alleen of je de twee beeldschermen die je op deze manier op 1 DVI aansluiting worden aangesloten ook worden herkend door het besturingssysteem als twee losse beeldschermen. Volgens mij moet mirror-mode met zo'n kabel/converter zeker mogelijk zijn, ik zou alleen graag willen weten of dual display/extended mode ook mogelijk is.
Ik heb zitten zoeken op internet en ik heb geen duidelijk antwoord hierop kunnen vinden. Als iemand het weet zou dat top zijn.

Bedankt.
David

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 15:24

Iska

In case of fire, use stairs!

Als je VGA maar x aansluitingen heeft betekent dat ook dat hij maar x apart kan aansturen. Dus extended gaat niet werken, maar mirrored waarschijnlijk wel..

-- All science is either physics or stamp collecting

Verwijderd

Topicstarter
dus de kabel copieert de input gewoon over twee losse kabels?

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 11:16
Jups, extended mode komt van de videokaart zelf af, dit wordt niet anders door er een splitter tussen te zetten.

* PSN=Chef_NL** *

Verwijderd

Topicstarter
zucht. :( alleen mirror-mode dus. weet iemand nog een ander product die dat wel kan? der zijn volgens mij wel oplossingen maar die beginnen bij 100 euro en meer. :(

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
De goedkoopste videokaarten in de Price-watch staan er voor nog geen twee tientjes. (Tweede hands wellicht nog goedkoper). Kwestie van een tweede videokaart halen, installeren en je hebt weer een of twee uitgangen extra.

En de enige andere oplossing is iets als een pricewatch: Matrox DualHead2Go Digital Edition of pricewatch: Matrox DualHead2GO (Analog) en die heb je zeker niet voor onder de honderd euro.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
ja. bedankt. ik was die matrox dualhead al een keer tegengekomen alleen past het niet in mn budget. :P
Pagina: 1