Bijsturen vervelende gebruiker op de FP

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
De laatste paar dagen valt mij gebruiker [Verwijderde gebruiker] heel erg op, en dan niet in positieve zin vrees ik.

Hij heeft nu 20 reacties gepost, en ruim 90 procent daarvan kan in de categorie 'troll c.q. flame c.q. op de man spelen' worden geplaatst, en van degene die daar niet onder vallen is de helft ook nog maar net op het randje.

Met een totale reactiescore van -7 en gemiddelde reactiescore van -0.4 kunnen we denk ik wel concluderen dat hij niet zo handig bezig is.

Misschien is het handig dat iemand hem een zetje in de goede richting geeft, zoals richting de FAQ, al dan niet in combinatie met een oproep tot het plaatsen van iets meer constructieve reacties ipv destructieve?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
De reacties van hem die niet om -1 staan zijn grotendeels gewoon niet gemodereerd omdat hij vaak laat reageert op artikelen. zoals deze: nieuws: 'Core 2 Duo efficiënter voor desktop dan Atom 230'

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb het wel eens erger gezien, maar vroeg bijsturen is misschien geen slecht idee.

Ga ik naar kijken, bedankt voor de melding. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.