[Safari] Automatisch volledige URL selecteren

Pagina: 1
Acties:

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
Ik zoek me rot, maar kan het niet vinden. In FireFox kun je in about:config instellen dat zodra je op de navigatiebalk klikt, gelijk de volledige URL highlight. Ik vind dit reuze handig en wil het ook in Safari hebben (gebruik ze door elkaar ivm webdevving) Maar ik kan in Safari die optie nergens vinden!

Kan niet stoppen met ontploffen!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Gebruik van de toetsencombinatie command+L is geen optie?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
breinonline schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 09:47:
Gebruik van de toetsencombinatie command+L is geen optie?
Nee, dit is een extra handeling en werkt voor mij niet fijn. Ik ga er ook zeker niet aan wennen, want zoiets triviaals moet toch makkelijk in te stellen zijn? Ik heb al in de info.plist gekeken, maar daar word ik niet veel wijzer van..

Kan niet stoppen met ontploffen!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

http://discussions.apple....hreadID=1766844&tstart=16 verteld dat je wel 1x kan klikken op het favicon om de boel te selecteren. Ook Macosxhints geeft die optie als mogelijkheid. Met even zoeken lijkt het erop dat je van het 3-kliksysteem in de URL tekst zelf niet af kan.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Bob Popcorn schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 09:49:
[...]

Nee, dit is een extra handeling en werkt voor mij niet fijn. Ik ga er ook zeker niet aan wennen, want zoiets triviaals moet toch makkelijk in te stellen zijn? Ik heb al in de info.plist gekeken, maar daar word ik niet veel wijzer van..
Een extra handeling? Je gaat toch een URL intypen dus juist het bedienen van de muis lijkt mij een extra handeling... maar ieder het zijne.

Anyway: klik op het icoon vóórin de URL-balk om de URL te selecteren.

Zoef

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Goede tips!
Ik was al een tijdje opzoek naar ctrl-l als vervanger van de tot vorige maand gebruikt ctrl-d.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Pagina: 1