* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Het ligt er iig niet aan dat je de map niet hebt, ik heb em ook niet en ben al lvl 50 ofzo.
Er is bij CoD-WaW niet zo'n map (in game d'r of mijndoc) met player profile of dergelijke.
Ik heb het idee dat die je rank's enzo online opslaat.
Je hebt wel een online profile aangemaakt neem ik aan?
Er is bij CoD-WaW niet zo'n map (in game d'r of mijndoc) met player profile of dergelijke.
Ik heb het idee dat die je rank's enzo online opslaat.
Je hebt wel een online profile aangemaakt neem ik aan?
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Nee, daar ligt het hem dus in. Dat lukt elke keer niet, ik kan me naam 100 x in blijven vullen maar dan krijg ik elke keer een notice dat ik een online account aan moet maken. Zit dus in een loop van meldingen, uiteindelijk krijg ik: cant create online profile.
Kan wel online spelen, maar dan begrijp ik wel waarom de rank en stats niet worden opgeslagen. Heb nog verder gezocht op het online profiel gebeuren, er zijn er genoeg die hetzelfde probleem hebben. Heb patch 1.1 geinstalleerd maar nog geen verbetering. Wacht wel op de volgende patch, misschien is het dan gefixt.
Kan nu wel online spelen uiteraard, maarja zonder ranking is er weinig aan
Kan wel online spelen, maar dan begrijp ik wel waarom de rank en stats niet worden opgeslagen. Heb nog verder gezocht op het online profiel gebeuren, er zijn er genoeg die hetzelfde probleem hebben. Heb patch 1.1 geinstalleerd maar nog geen verbetering. Wacht wel op de volgende patch, misschien is het dan gefixt.
Kan nu wel online spelen uiteraard, maarja zonder ranking is er weinig aan
[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 29-11-2008 13:16 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
deel je je keycode met iemand anders? dit probleem heb ik namelijk gehad met mijn broertje die speelde cod 5 op mijn keycode maar ik kon steeds opnieuw beginne en mijn online profile wilde die ook niet aan maken ...
is dit niet het geval
dan kan het nog zo zijn dat die online profile bezet is door iemand anders je naam ingepikt
probeer eens iets als bnljhjh dat zullen er niet veel hebben....
hoop dat het werkt voor je en anders weet ik het ook niet
is dit niet het geval
dan kan het nog zo zijn dat die online profile bezet is door iemand anders je naam ingepikt
probeer eens iets als bnljhjh dat zullen er niet veel hebben....
hoop dat het werkt voor je en anders weet ik het ook niet
Oke, heb hem nu voor de xbox 360 gekocht want speel niks meer op mijn laptop. Maar toch bedankt dat je dit topic 6 maanden omhoog kicked 
Heb hem inmiddels al helemaal uitgespeeld, en nu bezig met cod4 op xbox 360.
Heb hem inmiddels al helemaal uitgespeeld, en nu bezig met cod4 op xbox 360.