Toon posts:

Hifi draadloos aansluiten op PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mijn BOSE 123 systeem aansluiten op mijn PC.
Mijn PC en Bose systeem staan echter verder van elkaar, waardoor ik dit liefst draadloos heb.
Ik wil ook nog mijn panasonic plasma scherm draadloos aansluiten aan mijn PC, is dit ook mogelijk?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

D's zijn idd wel systemen in de handel. De kwaliteit daarvan laat echter zwaar te wensen over; en is zeker NIET geschikt voor het overzenden van digitale beeldsignalen. De bitrate van die signalen is simpelweg te hoog om met die technieken zonder verlies over te kunnen sturen.
Audio zal nog gaan denk ik...ligt er aan hoeveel kanalen je hebt. als jet het over een 5.1 signaal hebt oid, of een digitaal signaal, dan moet ik je ook op dat gebied helaas teleurstellen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:19

voodooless

Sound is no voodoo!

Hallo mathiask :) Welkom hier op GoT. Als eerste wil ik je wijzen op Het algemeen beleid en AUD beleid . Zoals je daar kunt lezen verwachten we je dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je problemen. Laat in je TS ook duidelijk zien wat je al gevonden hebt.

Kortom: wat heb je zelf al gevonden :?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
voodooless schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:08:
Hallo mathiask :) Welkom hier op GoT. Als eerste wil ik je wijzen op Het algemeen beleid en AUD beleid . Zoals je daar kunt lezen verwachten we je dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je problemen. Laat in je TS ook duidelijk zien wat je al gevonden hebt.

Kortom: wat heb je zelf al gevonden :?
Ik heb gevonden dat het mogelijk is, maar dat er kwaliteitsverlies is. Echter is het meeste outdated. Hopelijk is er enige vernieuwing op dit vlak?
Maar in ieder geval, van PC naar Plasma is geen mogelijkheid om draadloos te doen. Misschien wel via Appletv of dergerlijk, maar daar kom ik wel uit.

• jappie911
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01-2025
Hallo, ik breek een beetje in op dit draadje, maar ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde.

Maar dan simpel alleen voor stereo geluid.

Ik heb nu een nieuwe pc aan de andere kant van de kamer, en zoek eigenlijk een "uitgekleed" mediacenter.

Dus puur om internet radio te kiezen en te bedienen op de pc, en afspelen op de stereo.

Dus zonder extra harde schijf of afstandbediening.

Iemand een idee ?

Bedankt alvast !

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02
Je zou kunnen kijken naar een Airport Express, zo stream ik muziek van mijn iPhone de woonkamer in. Je zit dan echter wel vast aan iTunes waarschijnlijk...

[ Voor 5% gewijzigd door Icey op 30-11-2008 13:31 . Reden: URL aangepast naar iets relevanters ]

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb de volgende net gekocht (2de hands): Wireless Music System (Logitech)

Werkt prima ook met vista

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Of de Roku soundbridge M1001. Die heeft ook Wifi en zeer goede geluidskwaliteit. En een zeer groot duidelijk display die ook oscilloscoop kan laten zien enz.

Ik heb hem zelf ook en ben er erg tevreden over. Heeft ook een optische uitgang.
Ik kan via soundbridge commander op de macbook dit apparaat ook nog eens helemaal bedienen via de laptop of pc.
De gewone afstandsbediening voldoet natuurlijk ook gewoon.

En het belangrijkste: Internetradio zonder tussenkomst van pc.
Hij kan dus zelf internetradio spelen. gewoon de url's van shoutcast onder de voorkeuze-zenders zetten en gaan met die banaan.

Hij werkt ook naadloos samen met zo'n beetje iedere mediaserver. Die van windows maar ook Firefly op de mac.
Je kan hem gewoon vanaf iedere pc in huis laten streamen.

Het werkt allemaal super hier.

Afbeeldingslocatie: http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/34579/304497.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door KneppaH op 30-11-2008 17:11 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Pagina: 1