Nieuwe pc-onderdelen gehaald, alles in elkaar gezet.
1e keer opstarten meteen die bios in, alle onderdelen werden herkend. Na de save en exit procedure een reboot, maar helaas geen beeld meer. En het scherm blijft blanco gezien mijn lcd scherm geen signaal krijgt. Verder doen alle fans het en de led's op het mobo. Weliswaar geen geluid en geen powerled welke zou moeten branden.
Cmos reset, batterij'tje er uit gehaald. Nog steeds niets.
- Andere voeding geprobeerd (CoolerMaster 350watt);
- beide geheugen banken apart getest met 2 verschillende soorten kingston reepjes;
- lcd scherm met dvi en een vga kabel geprobeerd.
Uiteraard heb ik alleen getest met mobo,cpu, 1gb reepje en onboard gpu.
Tevens de FAQ's doorgenomen die natuurlijk verplicht zijn voor het posten van mijn probleem.
Ik heb het vermoeden dat het nieuwe mobo gaar is.
Specs:
- Abit A-N68SV
- AMD X2 5000+ (AM2)
- CoolerMaster Hyper TX2
- Onboard GeForce 7025
- 2x 1gb kingston pc6400 (KVR800D2N5K2/2G)
- 350W Enermax voeding
1e keer opstarten meteen die bios in, alle onderdelen werden herkend. Na de save en exit procedure een reboot, maar helaas geen beeld meer. En het scherm blijft blanco gezien mijn lcd scherm geen signaal krijgt. Verder doen alle fans het en de led's op het mobo. Weliswaar geen geluid en geen powerled welke zou moeten branden.
Cmos reset, batterij'tje er uit gehaald. Nog steeds niets.
- Andere voeding geprobeerd (CoolerMaster 350watt);
- beide geheugen banken apart getest met 2 verschillende soorten kingston reepjes;
- lcd scherm met dvi en een vga kabel geprobeerd.
Uiteraard heb ik alleen getest met mobo,cpu, 1gb reepje en onboard gpu.
Tevens de FAQ's doorgenomen die natuurlijk verplicht zijn voor het posten van mijn probleem.
Ik heb het vermoeden dat het nieuwe mobo gaar is.
Specs:
- Abit A-N68SV
- AMD X2 5000+ (AM2)
- CoolerMaster Hyper TX2
- Onboard GeForce 7025
- 2x 1gb kingston pc6400 (KVR800D2N5K2/2G)
- 350W Enermax voeding