Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe pc-onderdelen gehaald, alles in elkaar gezet.
1e keer opstarten meteen die bios in, alle onderdelen werden herkend. Na de save en exit procedure een reboot, maar helaas geen beeld meer. En het scherm blijft blanco gezien mijn lcd scherm geen signaal krijgt. Verder doen alle fans het en de led's op het mobo. Weliswaar geen geluid en geen powerled welke zou moeten branden.

Cmos reset, batterij'tje er uit gehaald. Nog steeds niets.

- Andere voeding geprobeerd (CoolerMaster 350watt);
- beide geheugen banken apart getest met 2 verschillende soorten kingston reepjes;
- lcd scherm met dvi en een vga kabel geprobeerd.

Uiteraard heb ik alleen getest met mobo,cpu, 1gb reepje en onboard gpu.

Tevens de FAQ's doorgenomen die natuurlijk verplicht zijn voor het posten van mijn probleem.

Ik heb het vermoeden dat het nieuwe mobo gaar is.

Specs:
- Abit A-N68SV
- AMD X2 5000+ (AM2)
- CoolerMaster Hyper TX2
- Onboard GeForce 7025
- 2x 1gb kingston pc6400 (KVR800D2N5K2/2G)
- 350W Enermax voeding

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:54:
Ik heb het vermoeden dat het nieuwe mobo gaar is.
Nou, zal wel niet hoor als hij de eerste keer gewoon goed opstart en je fysiek niets veranderd hebt. Zet hem eens helemaal opnieuw in elkaar en het werkt waarschijnlijk weer gewoon..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:13:
[...]

Nou, zal wel niet hoor als hij de eerste keer gewoon goed opstart en je fysiek niets veranderd hebt. Zet hem eens helemaal opnieuw in elkaar en het werkt waarschijnlijk weer gewoon..
Heeft helaas ook niet gewerkt. De cpu fan gaat draaien, de leds op het mobo geven aan dat alles goed is aangesloten, maar er wordt niet gepost en de tft krijgt geen videosignaal door.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door, op die manier kun je achterhalen waar je probleem zit.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:39:
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door, op die manier kun je achterhalen waar je probleem zit.
Zoals ik al heb gezegd in mijn OP, deze troubleshooter heb ik al doorlopen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:51:
[...]

Zoals ik al heb gezegd in mijn OP, deze troubleshooter heb ik al doorlopen.
Maar dat zie ik niet terug in je topicstart. Immers, je geeft niet aan waar je precies vastloopt, welke hardware je hebt uitgesloten door te testen in een ander systeem.

Als je de troubleshooter hebt doorlopen dan heb je het defecte onderdeel te pakken.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
1 ingang?
onboard??

Youtube: DashcamNL

Pagina: 1