Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag op de hcc dagen een nieuw mobo (MSI K9A2 CF), nieuwe voeding, (550 watt), graphics card (nVidia 9400G) en een nieuwe cpu (AMD Phenom).

Vandaag meteen wezen installeren in een kast die ik nog had staan. Bij het uitpakken van de cpu, geleverd in een nogal wat onhandige verpakking, viel me op dat er gebogen pinnetjes bij waren en er stukjes draad van de verpakking tussen de pinnetjes zaten. Toch heb ik de cpu zonder al te veel geweld in de socket gekregen. Verder daarop de cooler aangebracht en volgens de handleiding geïnstalleerd. Alleen ik heb nu geen beeld dus, ik krijg geen POST-scherm o.i.d..

Ik heb al rond gezocht op Tweakers en Google en de PMG FAQ gelezen, geen van de resultaten hebben de oplossing gegeven.
Ik heb geprobeerd de bios te resetten, alles opnieuw aan te sluiten, andere monitor, video kaart in een ander slot, zonder geheugen starten.
Edit: ik heb overigens geen mogelijkheid een andere videokaart te proberen.
Edit 2: Ik hoor ook geen beeps over hardware fouten van het systeem en alle fans e.d. draaien perfect.

Wie kan mij op de goede weg helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:35
Hoe kan het dat de pinnetjes scheef stonden? De CPU zat toch in de verpakking? Als ze dan al scheef stonden, is er duidelijk iets mis en zou die gelijk al terug moeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The__Virus schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:21:
Hoe kan het dat de pinnetjes scheef stonden? De CPU zat toch in de verpakking? Als ze dan al scheef stonden, is er duidelijk iets mis en zou die gelijk al terug moeten!
De cpu zat in een verpakking vast in een soort piepschuim achtig stukje, en je moest echt trekken om hem eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Je geeft aan dat je de PMGFAQ hebt doorgelezen, wat heb je er van doorgenomen? En wat zijn de resultaten ervan?

Post die eerst eens, incl de volledige specs van je systeem.