Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC] Call of Duty - 5: Kan geen online Coop game joinen

Pagina: 1
Acties:

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Hey guys

Als ik een online coop game wil starten en daar voor 2 'friends invite' dan lukt het ze niet om te joinen.
Ze kunnen wel de invite accepteren, dan gaat die laden en na ongeveer 10 sec krijgen ze:
"This game session is no longer available"
We hebben dit geprobeerd met 3 verschillede PC's, op 2 lokaties (2 PC's bij mij, 1 andere kan v.d. stad)
Met de andere PC's geprobeerd te hosten, maar te vergeefs.
Lan game gaat prima. Soms als ik een online game host, kunnen andere wel inloggen en spelen.
Alleen friends invite joinen gaat niet.
Dus ik dacht, dan laat het friends gedeelte maar zitten en laat hun mijn server opzoeken in de lijst.
Maar we krijgen meestal amper een lijst van alle online games :| (iets als: 10 van de 220 ofzo.)
Geen idee waarom we de rest niet zien, hebben meer mensen dat probleem?
Ook het toevoegen van een favoriete lukt niet, want die optie is er niet bij online Coop modus.

Iemand een idee hoe dit te fixen?
En weet iemand hoe ik de zoek/connect tijd kan verruimen? Ik heb het idee dat dat wel eens zou helpen.
Bij CoD4 kon je dat in een cfg file regelen (seta cl_connectionAttempts "30")
Is ook zo iets voor CoD-WaW? evt. in registry?
Ik kan iig niks vinden |:(

Ik heb UPC internet (10 mbs/1.5 mbs), die andere weet ik zo niet. Maar we spelen beide al tijden probleemloos CoD 4 en CoD 5 multiplayer online.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Helemaal niemand? ;(

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• rumabatu
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:24
Ik heb precies hetzelfde probleem. Een vriend van mij zei dat het een bug is. Dus ik hoop dat ze het gaan fixen met een patch ofzo.