Excuses dan maar.

Het is niet agressief bedoeld. Maar die claim mag wel gestaafd worden met bronnen.
Tsja, community manager of marketing man ligt mischien best dicht op elkaar. Maar je mag er best van uit gaan dat die boards al lang en breed ontploft waren als ze daar een beetje zouden gaan staan liegen. Zeker omdat een heel groot deel van de Community daar bestaat uit slimme zelfdenkende mensen die zich actief bezig houden met modden, scripten, programmeren. Ik kom er met grote regelmaat en er is iets niets van dat alles te bespeuren. (Enkel constant hetzelfde ritueel met een disk check die loopt te bokken, en het gebedel om een patch en een construction set.)
Daarnaast zou de gemiddelde Amerikaan in 't geval van officiële leugens subietelijk aan een lawsuit denken.
Zoals Kinsmir aanhaalt:
De link waar je naar verwijst betreft FarCry2. Als de bron van de auteur enkel deze
lijst betreft, dan mag ie best wat meer onderzoek doen. De disk check komt inderdaad uit die versie van Securom, en dat is het. Alweer sorry als dat wat agressief overkomt.
Dat Securom sowieso een achterlijke implementatie is kan ik me geheel in vinden. Maar T.net haalt duidelijk twee afzonderlijke titels van twee afzonderlijke studio's en uitgevers door elkaar. Of gaat uit van een lijst als bron zonder verder vervolgonderzoek.
Ik heb Fallout overigens geinstalleerd vanaf de schijf die ik gewoon in de winkel heb gekocht. Ze houden zich aan de gemaakte claim wat betreft meegeleverde Securom rotzooi.
De disk check is irritant, maar voor 99% van de mensen waar het problemen oplevert is 't allemaal doodsimpel op te lossen door geen gebruik te maken van de autorun installer en falloutlauncher, maar setup.exe en fallout3.exe.
[edit.]
@YellowOnline.
Ik blijf bij dat statement al was het niet als troll bedoeld. (Mischien heb ik een slechte dag gehad op 't werk of zo, kut klanten altijd.

)
De berichtgeving omtrent Fallout op T.net wordt teveel nagepraat. Als ie nou juist was zou dat niets uitmaken, maar dat is ie niet. Excuses als je je persoonlijk aangevallen voelt, ik had die comment beter ergens anders geplaatst.
Oh? Securom kan behoorlijk ver gaan hoor. Een heel stuk verder dan een simpele disk check.
Disk checks zijn al zo oud als methusalem. Dat ie er op zit ontkent helemaal niemand. Ook niet dat Securom dat ding geleverd heeft. Ik ben daar overigens net zo hard niet blij mee.
Voor 99% van de mensen waar de disk check loopt te bokken is het voldoende gebruik te maken van setup.exe en fallout3.exe. Bij 1% is om een of andere reden iets meer werk nodig.
Verreweg de meeste mensen ondervinden geen issues met Fallout3 icm Daemon Tools. (Nog een reden waarom Securom brakke rotzooi is, het is niet eens consequent in z'n slechtheid.)
Als je daemon tools tweakt met regedit (SCSI schijf->IDE schijf) dan zal de huidige versie wat dat betreft bij geen enkele game of beveiliging problemen opleveren afaik.
[
Voor 31% gewijzigd door
houseparty op 28-11-2008 21:30
]