Certificering 70-291

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-01 15:13
Beste Tweakers,

Ik ben nu al een maand bezig met het 70-291 examen, ik heb 270-271-272-290 zonder problemen doorlopen allemaal 900+ scores.
Voor msca moet ik dus alleen 291 ik heb dit examen nu twee keer gedaan en twee keer gezakt 653 en 695 punten :S zucht.....
Jammer bij zo'n test is dat je niet je fouten kan bekijken om te beoordelen waar je nu precies de fout in bent gegaan.

Nu de vraag waar kan ik de examen vragen vinden die ook bij een echt examen gesteld worden, want bent echt benieuwd wat ik nu precies fout heb gedaan want de moed begint me een beetje in de schoenen te zakken.

Aan het studeren kan het volgens mij niet liggen, ik heb de vragen van het press boek twee keer gedaan 2 x 314 vragen en voor die allemaal meer als 75% gehaald en de cbt nuggets ongeveer 3x gekeken maar op het echte examen zak ik steeds weer... grrr echt om moedeloos van te worden.

Ik heb verschillende proefexamens gemaakt:

Testking zijn andere vragen, zitten de echte examens bijvoorbeeld in vce examens op bijvoorbeeld examcollection.com want er zijn er maar 100 om uit te kiezen?
Want op het echte examen vragen ze de vragen op een net wat andere manier die blijkbaar bij mij fout gaan.
Of heeft iemand andere tips om dit examen toch te halen?

Als mijn topic op de verkeerde plek staat, excuses.

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

pennenlikker schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:18:

Als mijn topic op de verkeerde plek staat, excuses.
[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 7 is dus compleet aan je voorbij gegaan?

Als je 291 niet kan halen dan mis je eigenlijk de relevante kennis toch? (ook al is dat de rottigste uit het stel - schijnt. Nooit last van gehad :P ).

en dan nog, hier vragen waar je de antwoorden kan vinden is een beetje wazig natuurlijk ;)

[ Voor 16% gewijzigd door alt-92 op 28-11-2008 17:29 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik vind dat we beter in dat topic verder kunnen gaan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.