Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik volg al een tijdje dit forum wat me ook tot de aanschaf geleid heeft van een HTC touch HD. Over het apparaat ben ik tevreden, hoewel ik nog veel te leren heb. Maar ik kan Windows Mobile Apparaat niet aan de praat krijgen op mijn Vista. Ik heb ook de versie gedownload via de website van Microsoft zelf, maar hetzelfde resultaat. Als ik het bestand drvupdate-x86 dat ik van de site van Microsoft hebt afgehaald dan lijkt de installatie te lukken. Ik zie een groene vorderingsbalk, de tijd gaat af tot 0 seconden en dan gaat na een drietal minuten de groene installatiebalk opnieuw achteruit. Eerst leek Windows Mobile Apparaat niet geïnstalleerd, maar na enkele herhaalde pogingen, zie ik het nu wel staan bij het configuratiescherm. Als ik het programma opstart, dan vraagt het programme of ik een verbinding wil maken via USB en/of bluetooth. Na bevestiging, gebeurt er niets.

Omdat ik enkele behulpzame antwoorden vooraf wil beantwoorden:

1) Ja ik installeer de juiste versie 32bit en niet 64bit
2) neen, ik installeer niet ActiveSync, want dit werkt niet onder Vista bij mijn weten
3) Ja, ik heb al veel gegoogeld en slechts één gelijkaardige vraag gevonden op een Engelse site, maar jammer genoeg zonder antwoord.
4) Ja, mijn syncronisatiecentrum (wat een naam) werkt wel.

Ik wil vooral mijn Google Agenda synchroniseren met de agenda van mijn HD.

Ik hoop dat iemand kan helpen waarvoor bij voorbaat dank.

Dit topic is gesloten.