Toon posts:

USB 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
'K zit met een zeer vervelend probleem, mijn pc is ge herinstaleerd met xp pro (engelse versie).
Maar nu zegt hij dat mijn usb poorten geen 2.0 meer zijn maar 1.1/1.0 fzo, ik ben er zeker van dat dit 2.0 moet zijn. Zeer vervelend dus want zo gaat het geen **** vooruit. ;(
Een oplosing??

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
chipset drivers van je moederbord upgraden?

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:29:
chipset drivers van je moederbord upgraden?
Dat, of SP2 of SP3 installeren.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:31

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:30:
[...]

Dat, of SP2 of SP3 installeren.
en kijk dan gelijk even in de bios of de usb instellingen op high of full speed staan. Volgens mij moest het op high speed om USB 2.0 te hebben.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Alemaal bedankt :D, chipset vn moeder bord is in orde nrml, maar zal het eens nakijken,
SP3 is zeker in orde.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
99% dat je inderdaad nog wat drivers moet installeren. Heb laatst zelf nog een pc geherïnstalleerd en zonder die drivers deden alle USB-poorten het slechts op 1.0/1.1. :) M'n eigen pc ook pas nog gedaan, maar ik ben te lui om de drivers te installeren. :+

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelos!, had alles gedaan maar door dat ik eerst de drivers en daar na SP3 geeinstaleerd, dus was het nodig om de drivers trug opnieuw te instaleren :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 19:20 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Normaal gesproken gaat bij een dergelijk karige topic start het topic direct op slot, want het onbreekt hier absoluut aan enige eigen inzet of het wordt in iedergeval niet getoond. Je hebt geluk dat je het probleem met de reeds verkregen advies hebt op kunnen lossen en daarnaast is het een beetje vreemd dat SP3 de drivers op een dergelijke manier om zeep helpt.

In idergeval, Ik had je in eerste instantie willen vragen om zelf eens opzoek te gaan door gebruik maken van o.a. de GoT search en het verzoek meer inzet te tonen. Bi deze gaat het topic als nog op slot.

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 28-11-2008 22:00 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.