Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 14:06
Goedemiddag,

Ik heb onlangs een Samsung Omnia gekocht, en heb hier mijn gewone T-Mobile abonnements SIM kaart in geplaatst.
Tevens heb ik gister een Web'n'walk standaard abonnement afgesloten, voor 9,95 per maand.
Bij het abonnement hoor ik gewoon via 3G (UMTS) en HSDPA te kunnen internetten, maar mijn Omnia maakt alleen verbinding met het GPRS netwerk.

Ik heb al overal gezocht op internet, maar kon er niks over vinden.
Heeft iemand hier enig idee hoe ik toch met 3G of HSDPA kan verbinden?

Als ik met GPRS wil internetten, gaat het laden van websites nogal erg traag namelijk.
Bovendien heb ik ook MSN en Skype op mijn Omnia, die werken ook wel, maar ook bellen met Skype gaat erg traag.

Ik hoop dat iemand hier het één of het ander over weet.

Bedankt.

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:17

ByteDelight

Retro computing is alive!

Bel T-Mobile en laat ze je de instellingen toesturen.

Vaak moet je daarna de verschillende applicaties op je mobiel instellen op de nieuwe internetverbinding.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Staat je telefoon niet gewoon ingesteld dat hij alleen met 2G (GSM) netwerken mag verbinden?

Goedkoop bellen via VoIP

• xoniq
@bverstee,

Dat zal ik vanavond ff proberen.
Ben nu op mijn werk namelijk.

@MensionXL,

Ik heb geen idee. Hoe zou ik dat na kunnen checken?

• TripleQ
  • Niet online
Heb je zowieso wel 3G / HDSPA ontvangst? Ik heb bv hier binnenhuis dat nooit, en ik kan me voorstellen dat er nog wel veel meer zwarte gaten in 't land zijn..

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

jvsjmedia.nl schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:10:
@bverstee,

Dat zal ik vanavond ff proberen.
Ben nu op mijn werk namelijk.

@MensionXL,

Ik heb geen idee. Hoe zou ik dat na kunnen checken?
Check een beetje je menu's, het is immers een instelling. Ik heb zelf geen Omnia/Windows Mobile telefoon dus kan het je ook niet precies aanwijzen.

Mocht je er niet uitkomen, probeer dan het Omnia topic eens? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• xoniq
@TripleQ,

Zowel op me werk, als onderweg als thuis, geen enkele keer gehad dat ik iets anders kreeg dan GPRS.
Me collage heeft gewoon vol 3G bereik op het werk.

@MensionXL,

Probeer vanavond eerst Samsung wel te bellen.
Want het lijk mij dat ze me inderdaad instellingen moeten toesturen.
Via hun site kan dat ook, maar daar staat mijn Tel niet tussen.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

jvsjmedia.nl schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:22:
@TripleQ,

Zowel op me werk, als onderweg als thuis, geen enkele keer gehad dat ik iets anders kreeg dan GPRS.
Me collage heeft gewoon vol 3G bereik op het werk.

@MensionXL,

Probeer vanavond eerst Samsung wel te bellen.
Want het lijk mij dat ze me inderdaad instellingen moeten toesturen.
Via hun site kan dat ook, maar daar staat mijn Tel niet tussen.
Dude, stel je telefoon gewoon zo in dat hij ook met 3G netwerken kan verbinden. That's all. Check het Omnia topic, daar staat het zeker weten in.

Goedkoop bellen via VoIP

• xoniq
MensionXL schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:26:
[...]

Dude, stel je telefoon gewoon zo in dat hij ook met 3G netwerken kan verbinden. That's all. Check het Omnia topic, daar staat het zeker weten in.
Ik heb al die 5 Omnia topics al doorgespit, maar kan niks vinden wat mij erbij helpt.
Ik las alleen iets van HSDPA inschakelen, maar dat had ik al gedaan en daarna gereset om dat te activeren.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Rechtsonder, Hoofdmenu -> Instellingen -> Telefoon -> naar rechts scrollen en dan "Meer" dan doe je "Band selection" (weet niet hoe het precies in het nederlands staat) en die dan op "Automatic zetten" (of staat ie dat al?)

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 16:15
Hoe oud is die SIM kaart? Als het geen zogenoemde USIM kaart is werkt hij inderdaad niet op UMTS, alleen op GPRS :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tha_bulldog schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:27:
Hoe oud is die SIM kaart? Als het geen zogenoemde USIM kaart is werkt hij inderdaad niet op UMTS, alleen op GPRS :)
Heel sterk punt :)

Wij hebben recent 6 E71's aangeschaft met bestaande sim-kaarten, waarvan er later maar 2 via UMTS wilde werken. Sim-kaarten vervangen, alles opgelost en draaien via UMTS :) De 'jongste' sim-kaart was van december 2007, moest ook vervangen worden.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2008 17:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 19:11
Ik weet niet wat de snelheid precies is bij dat 10 euro abonnementje, maar vast niet zo hoog dat je er een 3G verbinding voor nodig hebt, volgens mij trek je je maximale snelheid ook al gewoon op GPRS.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Lees jij je even in ofzo |:( 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1