Ik wil een melding generen als het huidige uur tussen 2 voorgedefinieerde uren ligt.
Bijvoorbeeld tussen 10:00 en 11:00 of tussen 23:00 en 4:00
Ik heb diverse dingen geprobeerd, maar krijg het niet generiek genoeg om het in alle gevallen voor elkaar te krijgen.
Het volgende heb ik geprobeerd:
Daarnaast heb ik ook de timespan geprobeerd i.p.v. DateTime en daarbij loop ik tegen dezelfde problemen aan.
Bijvoorbeeld tussen 10:00 en 11:00 of tussen 23:00 en 4:00
Ik heb diverse dingen geprobeerd, maar krijg het niet generiek genoeg om het in alle gevallen voor elkaar te krijgen.
Het volgende heb ik geprobeerd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| System.Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture = new System.Globalization.CultureInfo("nl-NL"); DateTime Current = DateTime.Now; DateTime MinBound = new DateTime(DateTime.Now.Year, DateTime.Now.Month, DateTime.Now.Day, 23, 0, 0, DateTimeKind.Local); DateTime MaxBound = new DateTime(DateTime.Now.Year, DateTime.Now.Month, DateTime.Now.Day, 7, 0, 0, DateTimeKind.Local); if (Current.Hour == 23) { Current = Current.AddHours(1); } if ((MinBound.Hour >= Current.Hour) && (Current.Hour <= MaxBound.Hour)) { Label1.Text += "<br> lig te slapen"; } |
Daarnaast heb ik ook de timespan geprobeerd i.p.v. DateTime en daarbij loop ik tegen dezelfde problemen aan.