Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Rechtermuisknop in I.E 7 werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een volgend probleem, wanneer ik surf over het internet en een stuk tekst wil kopieeren werkt dit niet.

Het gaat om:
Windows XP Service Pack 3 Build 2600 en volledig geupdate.
Java Volledig geupdate
Adobe Volledig geupdate
Internet explorer volledig geupdate versie: 7.0.5730.11
Volledig geupdate XP

Dit probleem is sinds vandaag en er is eigenlijk niets veranderd behalve dat de gebruiker zich opnieuw aangemeld heeft.
Ook is de computer opnieuw opgestart om te kijken of er een .dll niet goed geladen was.
Dit hielp ook niet.

Meerdere websites geprobeerd en dat werkt niet.
Wat wel werkt is wanneer je de tekst met de muis selecteerd en dan een Control-C funtie doet en het vervolgens plakt in word of een ander programma werkt het wel.
Op de adress balk kan ik wel met me muis plakken kopieeren ect..

Ik heb op Google gezocht maar kon niet de goede informatie hiervoor vinden.
Ik heb ook de standaard instellingen geladen van IE 7.0

Bedankt alvast voor jullie hulp!! :D

Gr, Jack

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:34

ByteDelight

Retro computing is alive!

Weet je zeker dat het bij alle websites zo is?
Natuurlijk weet je dat veel websites kopieren blokkeren, maar meestal zie je daar dan een melding over in je scherm (als je het probeert).

Verder heb ik vaak meegemaakt dat (Synaptics) touchpad drivers problemen veroorzaken waardoor zich alleen in de Internet Explorer vreemde situaties voordoen.
Betreft het een laptop? Schakel dan eens de processen van de Synaptic touchpad driver uit.
Bij mij beginnen die processen met 'SynTP..'.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Verwijderd

Topicstarter
Ja want google blokkeerd dit niet. En daar is het ook zo. En ik weet niet of het op allewebsites niet werkt maar dat denk ik wel. Ben zo lang bezig als ik alle sites ge poroberen :P

Het gaat om een Computer niet een Laptop. De drivers van de touchpad lijken mij niet echt nodig :P

*UPDATE*

Ik zit nu onder een andere gebruiker die alleen meer rechten heeft. (Domein admin) en hier heb ik het probleem niet.
De gebruiker werkt al jaren dat ze kopieerd van het internet. (Dat gebeurd in bedrijfssoftware) en ineens werkt het niet meer.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 12:22 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11 11:17
Ik zou een spyware/adware/mallware scan doen...

Even niets...

Verwijderd

Topicstarter
... Spyware lol.

Ik ga nu SP3 verwijderen en dan IE eraf halen dan IE er weer op en SP3 erop. Hopen dat het werkt.
Fingers crossed.