Hallo ,
Ik ben een gedreven fotograaf en wil op mijn verre reizen een laptop met een scherm van 15.4 inch aanschaffen . Nu ligt er a.s. maandag bij ons in de rekken bovenvermeld toestel :
Intel Pentium Dual Core T3200
2048 MB werkgeheugen
15.6 TFT-scherm WXGA 16:9 , ontspiegeld widescreen -display met een resoluitie 1366x768 pixels
S-ATA harde schijf 320 GB 5.400t/m
8x Multinorm DVD-brander
Draadloos netwerk + Bluetooth + Webcam
ATI Mobility Radeon HD 3470 met 256 MB grafisch geheugen
9-cellige batterij
Nu , ik wil deze laptop alleen maar gebruiken om in contact te kunnen blijven met het thuisfront , om af en toe eens op het internet te gaan en het allerbelangrijkste om mijn foto's te kunnen opslaan op de harde schijf en daarna weg te schrijven op een DVD .
Dus geen laptop om spelletjes op te spelen of Word en Exel toestanden .
Zou deze laptop (inclusief notebooktas ) ideaal zijn voor mij ?
Ik ben een gedreven fotograaf en wil op mijn verre reizen een laptop met een scherm van 15.4 inch aanschaffen . Nu ligt er a.s. maandag bij ons in de rekken bovenvermeld toestel :
Intel Pentium Dual Core T3200
2048 MB werkgeheugen
15.6 TFT-scherm WXGA 16:9 , ontspiegeld widescreen -display met een resoluitie 1366x768 pixels
S-ATA harde schijf 320 GB 5.400t/m
8x Multinorm DVD-brander
Draadloos netwerk + Bluetooth + Webcam
ATI Mobility Radeon HD 3470 met 256 MB grafisch geheugen
9-cellige batterij
Nu , ik wil deze laptop alleen maar gebruiken om in contact te kunnen blijven met het thuisfront , om af en toe eens op het internet te gaan en het allerbelangrijkste om mijn foto's te kunnen opslaan op de harde schijf en daarna weg te schrijven op een DVD .
Dus geen laptop om spelletjes op te spelen of Word en Exel toestanden .
Zou deze laptop (inclusief notebooktas ) ideaal zijn voor mij ?