Toon posts:

Targa Traveller 1534 Mobile Office Notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 851 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik ben een gedreven fotograaf en wil op mijn verre reizen een laptop met een scherm van 15.4 inch aanschaffen . Nu ligt er a.s. maandag bij ons in de rekken bovenvermeld toestel :

Intel Pentium Dual Core T3200
2048 MB werkgeheugen
15.6 TFT-scherm WXGA 16:9 , ontspiegeld widescreen -display met een resoluitie 1366x768 pixels
S-ATA harde schijf 320 GB 5.400t/m
8x Multinorm DVD-brander
Draadloos netwerk + Bluetooth + Webcam
ATI Mobility Radeon HD 3470 met 256 MB grafisch geheugen
9-cellige batterij

Nu , ik wil deze laptop alleen maar gebruiken om in contact te kunnen blijven met het thuisfront , om af en toe eens op het internet te gaan en het allerbelangrijkste om mijn foto's te kunnen opslaan op de harde schijf en daarna weg te schrijven op een DVD .
Dus geen laptop om spelletjes op te spelen of Word en Exel toestanden .

Zou deze laptop (inclusief notebooktas ) ideaal zijn voor mij ?

Verwijderd

In contact blijven met het thuisfront. Bedoel je dan slechts email?
Je zou een Intel grafische kaart kunnen overwegen. Die zijn doorgaans zuiniger met energie. Een lege accu is het meest vervelende als je op reis bent.

Verder is het scherm vrij groot als je alleen maar wilt mailen. Groot scherm = grote laptop = veel baggageruimte.

Tenzij je ter plekke foto's wilt bewerken natuurlijk, dan kan een groot scherm uitkomst bieden. Maar dan voldoet die 2 GB aan RAM geheugen weer niet.

En kijk ook naar de accessoires. Als een reislader met EM-power en 12v DC geen optie is dan zou ik de laptop laten staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 11:59 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:32
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.