Toon posts:

Ik wil geen herry

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet voor op kantoor 3 pc's hebben. Qua performance hoeft het niet zo spannend te zijn -windows vista business en wat officetoepassingen- maar ik zou graag hebben dat ze geen herrie maken.

Zijn er mensen die ervaring hebben met b.v. dell, lenovo, Acer, Fujitsu Siemens of HP systemen in de wat lagere prijscategorie ??

BvD! :z

Verwijderd

standaard office modellen van HP maken geen geluid.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:43

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

een correctie: 'herrie' geeft meer resultaten als je zoekt.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:58:
standaard office modellen van HP maken geen geluid.
Enkel als de CPU opeens veel werk moet doen, krijg je een opstijgende boeiing te horen :P Al is het veelal erg kort.

Maar inderdaad, HP maakt bij normaal office gebruik geen enkel geluid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 23:36

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zelfde ervaring met dell optiplex spul. Maakt geen geluid totdat het zwaar belast word. En kost relatief weinig.

http://www1.euro.dell.com...7364&navla=47077~0~237364

Google LOL: :>
dell herrie:13,000 results
hp herrie:29,500 result

[ Voor 12% gewijzigd door leuk_he op 28-11-2008 11:06 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-01 16:24

Verwijderd

Ga eens langs bij ikbenstil.nl. Deze mensen leveren prima machines. Misschien zijn ze qua aanschaf niet de allergoedkoopste, maar duur zijn ze ook niet, en ze zijn naast experts in stille PC's ook erg goed in zuinige PC's - daar verdien je uiteindelijk je investering dubbel en dwars in terug. Ze hebben zelfs PC's geleverd voor MilieuDefensie, dat zegt wel wat denk ik (en die organisaties zijn over het algemeen niet rijk).

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Gewoon Dell / HP nemen. Maar waarom is het geluidsniveau zo belangrijk voor je?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.