Niet 100% eens met de reactie van qadn.
Dat foto 2 scheef staat vind ik niet storend. Ze staat er goed op en ik vind het persoonlijk een sprekende foto. Ik vind wel dat ze wat straks in de foto gepropt staat. Arm er links net af, hoofd tegen de bovenkant. Ik snap dat dat waarschijnlijk komt omdat er links en boven weer andere storende factoren stonden.
Het enige storende van foto 4 vind ik de ruis links in de foto. Kerel in de achtergrond is niet zo erg, al was het wel beter geweest als z'n ogen iets minder laag gericht stonden
Foto 5 heb ik wel wat mee. Ik vind het rommelige hier wel jazzy. Lekker ongeregisseerd, trompet op tafel, bier, peuken. Kortom het rauwe en ongeregisseerde wat wat mij betreft eigenlijk een beetje hoort bij jazz en jazz-achtig zie ik hier in deze foto wel terug. Dat de tafel dan weer zo'n strakke weerspiegeling geeft maakt het wat mij betreft voor het extra contrast in de foto alleen maar beter. Misschien dat er nog wel iets in mist, maar volgens mij zeker geen kansloze foto of kansloos idee.
Of de foto ook een exacte vertaling is van de muziek die de band daadwerkelijk maakt weet ik niet, maar dat terzijde
6 leuk inderdaad, maar wel net als in foto 2 misschien wat strak in de kaders, maar waarschijnlijk uit noodzaak.
Dat zijn dus mijn 2cents, verder ben ik geen ervaren fotograaf oid, maar vond vooral dat foto 5 nog wel wat credits mocht krijgen