Even een klein stukje uitleg. Een 'Barnfind' is een term die in de klassieke autowereld wordt gebruikt voor auto's die na jaren in vergetelheid in een 'barn' worden gevonden, om vervolgens een 2e leven geschonken te krijgen.
Nu gaat dat romantische verhaal in dit geval niet helemaal op, maar ik heb toch geprobeerd wat van zo'n sfeer vast te leggen.
Dit is tevens mijn 1e 'case', gewoon eens om te kijken wat voor reacties erop komen.
Er is heel weinig aan de foto's bewerkt, hier en daar wat highlights afgetopt en wat gecropt.
Ik hou wel van een sterk contrast, en het weergeven van materiaaleigenschappen.
Ik denk dat de serie met een stuk minder kleurverzadiging ook tot zijn recht komt, maar dit benadrukt voor mij wel wat meer de huidige staat.
Ook probeer ik enigzins de wet van Fibonacci toe te passen in de composities, al geldt dit niet voor alle.
Foto's zijn genomen met een EOS 350D icm de 18-55 kitlens, ISO 400-800.
Nabewerkt met CS2.

Voor de liefhebbers respectievelijk; 1936 Ford, 1932 International, 1932 Chevrolet en 1950 Mercury.
Nu gaat dat romantische verhaal in dit geval niet helemaal op, maar ik heb toch geprobeerd wat van zo'n sfeer vast te leggen.
Dit is tevens mijn 1e 'case', gewoon eens om te kijken wat voor reacties erop komen.
Er is heel weinig aan de foto's bewerkt, hier en daar wat highlights afgetopt en wat gecropt.
Ik hou wel van een sterk contrast, en het weergeven van materiaaleigenschappen.
Ik denk dat de serie met een stuk minder kleurverzadiging ook tot zijn recht komt, maar dit benadrukt voor mij wel wat meer de huidige staat.
Ook probeer ik enigzins de wet van Fibonacci toe te passen in de composities, al geldt dit niet voor alle.
Foto's zijn genomen met een EOS 350D icm de 18-55 kitlens, ISO 400-800.
Nabewerkt met CS2.

Voor de liefhebbers respectievelijk; 1936 Ford, 1932 International, 1932 Chevrolet en 1950 Mercury.
[ Voor 3% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 28-11-2008 00:30 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>