Mijn systeem is momenteel opgebouwt uit een Asus M2N-SLI-Deluxe moederbord met een AMD Athlon 64 X2 5600+, een Asus 8600GT 512MB Silent DualDVI, 2GB DDR2 en 1.300TB aan storage (SATA 500GB en 750GB, IDE 80GB OS X). Nu ik zou graag wat extra power hieraan toevoegen, een extra 8600GT kaart in SLI (zodat ik ook een 3de monitor kan aansluiten), wat extra geheugen en vooral een extra processor (Phenom X4).
Nu is het niet echt duidelijk of er ergens moederborden bestaan met 2 AM2(+) sockets, het enige wat ik op het internet kan vinden zijn verwijzingen naar socket uitbreidingsborden op PCI-express, maar die zien er verre van geloofwaardig uit.
Dus wat ik hier vraag, kan dat of zijn meerdere sockets voorbehouden aan servers met socket F ?
Nu is het niet echt duidelijk of er ergens moederborden bestaan met 2 AM2(+) sockets, het enige wat ik op het internet kan vinden zijn verwijzingen naar socket uitbreidingsborden op PCI-express, maar die zien er verre van geloofwaardig uit.
Dus wat ik hier vraag, kan dat of zijn meerdere sockets voorbehouden aan servers met socket F ?