leoaq.fm // Jeune Loop
die stond nog op mijn ToDo ergens, maar is waarschijnlijk ondergesneeuwd geraakt
Intentionally left blank
Er zijn nog steeds tweakers, inc ondergetekende, die de oude layout gebruiken, dus dan moet de autoresize altijd aanstaan.
Ook is het zo dat als ik een TS op moet maken of wat anders dan ook maar, dat ik de 600px als maxwidth neem om zo niet verkeerd de boel te laten renderen, vooral met tabellen die op 640 er perfect uit kunnen zien, maar op 600 compleet messed up raken.
Ook is het zo dat als ik een TS op moet maken of wat anders dan ook maar, dat ik de 600px als maxwidth neem om zo niet verkeerd de boel te laten renderen, vooral met tabellen die op 640 er perfect uit kunnen zien, maar op 600 compleet messed up raken.
De oude layout wordt as-is aangeboden, dus er bestaat een kans dat deze feature er niet inkomt.
Verwijderd
Ik gebruik ook oude layout, maar met de huidige monitoren van minimaal 1280 breed maakt het toch niets uit als de layout iets opgeblazen wordt?
Dat is niet eens de voornaamste functie van check images. Op het moment dat je check images gebruikt, zet hij automatisch de grootte vast. Op het moment dat je een topic opent, maar hij is nog niet klaar met het laden van plaatjes, dan heb je al wel de grootte van de plaatjes in de post gereserveerd als het ware, met als gevolg dat je geen verspringingen hebt bij het laden.
Zeker handig op het moment dat je een topic hebt met veel plaatjes, en via een directe link naar een post dat topic binnenkomt.
Zeker handig op het moment dat je een topic hebt met veel plaatjes, en via een directe link naar een post dat topic binnenkomt.
PEBKAC, maar bedoel je hiermee dat de bredere plaatjes niet in de nieuwe layout komen, of dat de gebruikers van de oude layout pech hebben en wel de brede plaatjes krijgen?Terw_Dan schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:46:
De oude layout wordt as-is aangeboden, dus er bestaat een kans dat deze feature er niet inkomt.
leoaq.fm // Jeune Loop
Voorbeeldje van oud vs. nieuw:

Grote plaatje is 640x400
En die kleinere plaatjes zijn 320x200 pixels...
Oude layout kan het dus niet aan

Grote plaatje is 640x400
En die kleinere plaatjes zijn 320x200 pixels...
Oude layout kan het dus niet aan
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()