Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

trojan.win32.inject.kra verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende virus staat op mijn pc volgens zonelabs antivirus:

trojan.win32.inject.kra

Iemand enig idee hoe ik deze verwijder zonder opnieuw XP te installeren? Zonealarm kan hem renamen en verwijderen, echter na die actie komt het virus weer terug onder een andere .dll maar wel weer onder de noemer trojan.win32.inject.kra.
Lijkt erop of hij zich vermenigvuldigd.
Op google etc kan ik helaas niks vinden over dit virus...
Alvast bedankt.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Misschien kan je het bestand eens uploaden naar: http://www.virustotal.com/
Ik kan er op die naam ook niet meer over vinden. Misschien dat een andere naam meer gebruikt wordt.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor je reply. Ik heb het bestand weten te uploaden naar de site. Dit lukte pas in de veilige modus. Anyway. Ik krijg daar een lijst te zien dan met virusscanners. En dan? Kunnen deze virusscanners het bestand verwijderen of...?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dan krijg je te zien of die virusscanners het bestand ook zien als een virus met de naam van het virus erachter. Ik heb wel vaker gemerkt dat virussen onder verschillende namen bestaan en misschien vind je meer als je daar eens op zoekt.

☻/
/▌
/ \

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Begin gerust eens met lezen van BV FAQ; dan verplaats ik je topic ook die kant op

CSA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate