Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2007 mail importeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje en hopelijk kan een van jullie mij helpen. Voor het antwoord op mijn vraag heb ik al gezocht op 't forum want leek me wel dat andere het zelfde probleem hadden, maar de vraag is steeds net iets anders of ik snapte het niet.

Hier is het probleem: Ik probeer mail van mijn MS Office Outlook 2007 die draait op me laptop (Vista) over te zetten naar me MS Office Outlook 2007 die op me PC draait (XP).
Telkens als ik het probeer met Archieven krijg ik alleen de mappen te zien, maar zonder inhoud.
Hoe kan ik dit oplossen.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 00:40 ]

Verwijderd

toch wel vrij basic dit? als je nou eens precies het "net iets anders" in je post had omschreven, dan konden we er waarschijnlijk wel iets mee aanvangen ;)
iig heb je 2 manieren : je kopieert het volledige pst bestand of je exporteert - eventueel met filter - naar een pst bestand dat je daarna opent in xp en eventueel als je nieuwe inbox kan aanduiden. zie ook onze FAQ @ Officesuites en -software - FAQ