Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista Business - 32bit] Problemen met installeren SP1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik Vista Business (legaal) geïnstalleerd staan. Het updaten van Visual Studio en andere Windows onderdelen gaat allemaal prima, niets te klagen. Totdat ik Service Pack 1 wil installeren.
De installatie daarvan wordt afgebroken met de volgende foutmelding: 80070002.

Hier heb ik op door gezocht en de Knowledge Base leert mij dat ik de Windows Update service stop moet zetten, een bepaalde map verwijderen, de service weer moet starten en het nogmaals proberen.
Ondertussen heb ik dit een aantal keer geprobeerd, tussendoor het systeem nog eens opnieuw gestart, maar dat hielp helaas niet. Zie ook: http://windowshelp.micros...118-0cedf489a75f1043.mspx.

Mijn systeemconfiguratie is als volgt:
ASUS P5QL-E
2x 2gig Corsair Dominator
Intel Core2Quad Q9550
Seagate 750 gig / 32MB cache
XFX Nvidia GeForce 9800GT

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je misschien C:\Users of C:\Program Files compleet naar een andere partitie verplaatst? Zoja dan heb je dit zelf veroorzaakt: A description of known issues with the FolderLocation settings in the Windows Vista Unattend.xml file

anders zal je toch echt met wat meer informatie moeten komen, zoals de exacte foutmeldingen in de diverse logboeken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad gedaan, ik heb de mappen Documents en Downloads op de D:\ schijf gezet. Vanavond even proberen op te lossen dan.
Raar dat hierover geen verwijzingen stonden bij Windows Updater problemen.